stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 228764
  • 07 بهمن 1399 - 1:40
0

اطفای حریق انبار داروی دماوند/خسارت جانی نداشتیم

اطفای حریق انبار داروی دماوند/خسارت جانی نداشتیم

دماوند- مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند از اطفای حریق انبار داروی شهرستان خبر داد و گفت: خوشبخانه حادثه حریق خسارت جانی نداشت و از سرایت آتش به انبار علوفه جلوگیری شد.

قلم | qalamna.ir :

ابوطالب عرب نوکنده، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه حریق انبار نگهداری داروهای قاچاق در اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، اظهار داشت: طی تماس با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۲۱ امشب مبنی بر یک مورد آتش سوزی در اداره جهاد کشاورزی شهرستان، بلافاصله تیم‌های عملیاتی در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات سه خودروی آتش نشانی با ۷ نیرو به محل اعزام شدند، افزود: با توجه به وسعت انبار که حدود یکصد متر بوده و حجم عملیات، خودروهای آتش نشانی ۳ بار آبگیری شده و ۲ اکیپ لودر از حوزه عمران شهرداری و تعدادی از نیروهای خدمات شهری جهت تسریع در عملیات در محل حضور یافتند.

مسئول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: در کنار این انبار، سوله نگهداری علوفه قرار داشت که با تلاش عوامل آتش نشانی، خوشبختانه آتش مهار شد و به سوله علوفه آسیبی وارد نشد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.