stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 231777
  • 12 بهمن 1399 - 11:23
1
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

کمیته امداد دستگیر مددجویان با حفظ کرامت انسانی است

کمیته امداد دستگیر مددجویان با حفظ کرامت انسانی است
مرکزی_ مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمیته امداد دستگیر مددجویان با حفظ کرامت انسانی است.
قلم | qalamna.ir :

مجید مومنی همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گزارشی از اقدامات شاخص حمایتی این نهاد درسال جاری ارائه کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه اقدامات حمایتی کمیته امداد گامی مؤثر در مسیر توانمندسازی است، گفت: حمایت از مددجویان با حفظ کرامت انسانی آنها از اولویت‌های این نهاد است.

وی از حمایت کمیته امداد استان مرکزی از ۱۹۰۱ کودک زیر پنج سال مبتلاء به سوء تغذیه خبر داد و تصریح کرد: برای این منظور یک میلیاردو ۳۴۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: رفع سوء تغذیه و ارتقاء سلامت مادران باردار و شیرده به تعداد ۲۵۰ نفر با اعتبار بیش از ۹۶ میلیون تومان،پرداخت کمک هزینه نگهداری بیماران نیازمند نگهداری به تعداد ۳۶۰ نفر با اعتبار۴۸۶ میلیون تومان، کمک به پرداخت فرانشیز و هزینه های درمانی بیماران با اعتبار دو میلیاردو ۵۰۱ میلیون تومان، کمک به تأمین تجهیزات پزشکی بیماران خاص و صعب العلاج با اعتبار بیش از ۶۱۷ میلیون تومان و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و توزیع لوازم بهداشتی به مددجویان با اعتبار بیش از ۲۲۴ میلیون تومان از اقدامات حمایتی برای مددجویان بوده است.

مومنی اضافه کرد: هم زمان با شیوع بیماری کرونا مساعدت و تأمین اقلام بهداشتی جهت گروه‌های پر خطر (ماردان باردار و شیرده ، بیماران صعب العلاج و سالمندان ) با اعتبار یک میلیارد تومان انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان مساعدت به خانواده‌ها و بازماندگان متوفیان ناشی از کرونا با اعتبار ۴۴۵ میلیون تومان وپرداخت فرانشیز بیماران مبتلا به سرطان در وجه مراکز درمانی با اعتبار ۴۴ میلیون تومان را از اقدامات حمایتی انجام شده برشمرد و افزود: پرداخت حق بیمه‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال(۲۴۰۰ نفر)و کمک به ازدواج جوانان با پرداخت تعداد ۵۵۰ فقره کمک هدیه ازدواج با اعتبار بیش از سه میلیارد و ۳۰۶ تومان از دیگر اقدامات حمایتی انجام شده بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته امداد دستگیر محرومان است و با جدیت برای حل مشکلات نیازمندان وکمک به توانمندی آنها تلاش می کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.