stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 231936
  • 12 بهمن 1399 - 13:07
0
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک خبر داد،

آموزش و پیشگیری از محورهای سازمان آتش نشانی است

آموزش و پیشگیری از محورهای سازمان آتش نشانی است
مرکزی_ رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آموزش و پیشگیری از محورهای سازمان آتش نشانی اراک است.
قلم | qalamna.ir :

مسعود آقا زیارتی در گفتگو با خبرنگار قلم در اراک، گفت: بحث آموزش و پیشگیری نیز شامل آموزش شهروندی و آموزش درون سازمانی برای شهروندان است که در این راستا قبل از همه گیری ویروس کرونا طرح هایی مثل هر شب یک مسجد هر هفته یک محله در پارک ها و در مسجدهای پر جمعیت میان شهروندان اجرا میشد.

آقازیارتی اظهار داشت: در بحث ساخت و ساز، پیشگیری دارای محوریت بسیار مهمی است و در این راستا پس از ارایه دستورالعمل به مالک مجددا بازید صورت می گیرد و رعایت ضوابط مورد بررسی قرار میگیرد.

وی خاطر نشان ساخت: طی ۹ ماهه گذشته ۲۳۳ مورد صدور پروانه های ساختمانی، ۲۵۴ مورد نقشه کشی و ۱۷۲ مورد بازدی و مشاوره از ساختمان ها به منظور ارایه دستورالعمل های ایمنی صورت گرفته است.

رییس سازمان آتش نشانی اراک ابراز کرد: بیشترین آتش سوزی ها طی این مدت مربوط به ۴۸۵ مورد مراتع، ۹۲ مورد مسکونی، ۳۷ مورد تجاری و ۹۲ مورد نیز خودرو بوده است.

آقا زیارتی در ادامه با بیان اینکه در بحث حوادث اولین و بیشترین مورد مربوط به آسانسور است، اظهار داشت: تا پایان آذر ماه سالجاری ۱۹۲ مورد محبوس شدن افراد و سقوط آسانسور در شهر اراک ثبت شده است.

وی ۱۲۶ مورد سوانح خودرویی در اراک را یادآور شد و عنوان کرد: حوادث دیگری نیز با هماهنگی مدیریت بحران مورد پیگیری قرار می گیرد که از جمله این حوادث ۱۸ مورد بحث غریق که اجساد توسط غواصان بیرون آورده شده اند و ۱۷۰ مورد محبوس شدن حیوانات بوده که پوشش داده شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.