stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 233183
  • 14 بهمن 1399 - 9:00
0
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بانوان میتوانند با تقویت روحیه تقوا، توطئه دشمن را خنثی کنند

بانوان میتوانند با تقویت روحیه تقوا، توطئه دشمن را خنثی کنند
مرکزی_ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بانوان میتوانند با تقویت روحیه تقوا، توطئه دشمن را خنثی کنند.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین تجلیل از بانوان شاغل استان مرکزی که به مناسب ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن در محل استانداری این استان برگزار شد، گفت: بانوان میتوانند با تقویت روحیه انقلابی‌گری، معرفت، تقوا و پرهیزگاری توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در صدد ضربه زدن به کانون خانواده و اعتقادات نسل جوان هستند که نقش بانوان در خنثی‌سازی توطئه‌های آنان بی‌بدیل است.

دری نجف آبادی ادامه داد:

وی ادامه داد: بانوان با پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ نقش موثری در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند و نسل امروز زنان جامعه ایران  باید با تاسی از نسل قبل، در راستای حفظ دستاوردهای این انقلاب شکوهمند تلاش کنند.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی نیز مادران ایران اسلامی جوانان خود را با دست خود به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرستادند تا آسیبی به مملکت اسلامی نرسد و کشور، امروز هم نیازمند این روحیه گذشت و فداکاری است.  

آیت الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بانوان اسیر و طعمه جاه‌طلبی‌های امپریالیسم غرب و سوسیالیسم شرق بودند اما خداوند منان با پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل  را به ملت ایران عنایت کرد که تمام فضائل، کرامت و اخلاق انسانی را احیا کرد و اکنون بانوان ایران در بالاترین سطوح جامعه، فعالیت می‌کنند.  

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی جریانی بر اساس مکتب اهل بیت(ع) است که از سوی حضرت امام(ره) برای ملت ایران جاری شد و موجب خیرات و برکات فراوانی شد و کارنامه ۴۲ ساله این انقلاب اسلامی با وجود برخی تنگناهای اقتصادی، درخشان است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.