stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 233892
  • 14 بهمن 1399 - 19:57
5

پروژه آزادگان اشتغال ۳ هزار نفر از جوانان بومی را تضمین می‌کند

پروژه آزادگان اشتغال ۳ هزار نفر از جوانان بومی را تضمین  می‌کند
خوزستان - نماینده مردم اهواز در مجلس، با بیان اینکه پروژه آزادگان اشتغال ۳ هزار نفر از جوانان بومی را تضمین می‌کند،گفت: اشتغال حق جوانان بومی استان خوزستان است.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی یوسفی درباره  تکمیل پروژه های نیمه تمام  در این حوزه انتخابیه، گفت: اولویت باید تکمیل پروژه های ۳ هزار نفر با بهره برداری نیمه تمام باشد و این در حالی که اشتغالزایی از پروژه آزادگان در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، در جلسه ای با حضور فرماندار کارون، میرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل شیلات استان خوزستان و برخی از مدیران شهری و پروژه آزادگان، بر تکمیل فاز دوم پروژه متوقف شده مجتمع پرورش ماهی آزادگان خوزستان تاکید کرد.

یوسفی اشتغال نیروهای بومی شهرستان کارون و حتی استان خوزستان در پروژه ها را ضروری دانست و در عین حال خواستار مشارکت بیش از پیش بخش خصوصی با توجه به ظرفیت های متعدد خوزستان شد.

به گفته نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی علاوه بر اینکه پروژه آزادگان اشتغال ۳ هزار نفر از جوانان بومی را فراهم می کند، اشتغال در شرکت های دولتی از جمله توسعه نیشکر نیز حق جوانان تحصیل کرده و بومی منطقه و استان است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.