stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 233942
  • 15 بهمن 1399 - 0:18
2
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه:

هزینه های درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی سنگین است

هزینه های درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی سنگین است
کرمانشاه - قلمنا - مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به هزینه های سنگین درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی استان، گفت: در حال حاضر سالانه حدود 500 میلیارد تومان برای درمان بیمه شدگان هزینه می شود.
قلم | qalamna.ir :

حجتی پور در نشست خبری به خدمات رسانی بیمه تامین اجتماعی در حوزه درمان بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت : دو بیمارستان استان شامل بیمارستان شهدا و بیمارستان حضرت معصومه(س) زیرمجموعه تامین اجتماعی است که بیمارستان حضرت معصومه (س) تقریبا بیمارستان زنان و کودکان محسوب می شود و در همین راستا برای حفظ سلامت مادران باردار دراین بیمارستان هیچ بیمار کرونایی بستری نشد.

وی از اختصاص نیمی از ظرفیت بیمارستان شهدا جهت بستری بیماران کرونایی خبر داد وافزود: خوشبختانه از ۲۰ دی ماه که موج کرونا در استان فروکش کرد، بخش های کرونایی این بیمارستان تعطیل شده و امیدواریم این شرایط تداوم یابد.

وی افزود: در مدت شیوع کرونا در مجموع ۱۰۵۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری شدند که ۹۰۰ نفر آنها بهبود یافته و ترخیص شدند.

وی تصریح کرد: همچنین طی مدت شیوع کرونا، ۱۴ هزار مورد سی تی اسکن از مراجعین بیمارستان گرفته شد که ۵۵۰۰ مورد آن که شامل ۴۰ درصد موارد کرونا مثبت بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت شیوع کرونا حدود ۱۵ میلیارد تومان بصورت مستقیم و غیرمستقیم برای درمان بیماران کرونایی هزینه شده است .

هشتگ: , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.