stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 236489
  • 19 بهمن 1399 - 8:51
1

چرا بازارکار رشته‌های میکاپ بیشترین مشتری را دارند؟

قلم | qalamna.ir :
آموزش آرایش صورت خود به آموزش میکاپ صورت، آموزش آرایش عروس، و آموزش خودآرایی تقسیم می‌شود. برای موفقیت در این دوره‌ها لازم است با انواع پوست‌ها، ویژگی هر کدام از آنها، فرم صورت و غیره آشنا شوید.
با توجه به اینکه چهره و زیبایی از دید بسیاری از افراد یک فاکتور مهم در استایل و هویت فرد می‌باشد لذا هزینه بسیاری نیز برای آن پرداخت می‌شود. از این رو آموزش آرایش صورت همواره دارای لاین‌های شلوغ و پر مخاطبی می‌باشد. در ادامه انواع رشته‌های گریم و میکاپ را توضیح می‌دهیم و همچنین بررسی می‌کنیم که چرا این رشته‌ها بیشترین مشتری را دارند.
 
رشته  آرایش عروس
یکی از گرایش‌های رشته آرایش صورت، آرایش عروس می‌باشد. همه بانوان دوست دارند تا در شب عروسی خود بدرخشند. برای این کار حاضرند هزینه بسیاری را بپردازند تا آرایشگری که بیشترین مهارت را دارد آن‌ها را آرایش کند. این رشته را می‌توان یکی از حرفه‌ای ترین رشته‌ها در آموزش آرایشگری دانست. یکی از تفاوت‌هایی که دوره آموزش میکاپ عروس با دوره آموزش آرایش صورت دارد، این است که در آموزش میکاپ صوت شما تنها بر روی یک بخش از صورت مانند چشم یا لب و … متمرکز می‌شوید اما در آموزش میکاپ عروس لازم است تا تمام اعضای صورت را با یکدیگر در نظر بگیرید. در این دوره‌ها سرفصل‌هایی همانند رنگ شناسی، گریم عروس، نحوه استفاده از ابزار، مدل‌های پرطرفدار، آماده سازی پوست، زیرسازی، متقارن سازی؛ گریم لب و ابرو، فیکس نمودن و مواردی از این قبیل آموزش داده می‌شود.
 
 رشته میکاپ صورت
برای اینکه به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل شوید، لازم است حتما دوره‌های آموزش میکاپ صورت را پشت سر بگذارید. در این دوره‌ها با نحوه آرایش لب، چشم، گونه و غیره آشنا می‌شوید. همچنین قادر خواهید بود که با استفاده از تکنیک‌های کانتورینگ و‌هایلایت ایرادات صورت را پوشش دهید. در دوره آموزش آرایش صورت تلاش می‌شود تا استفاده از پرایمرها، نحوه یک دست کردن صورت، جلوگیری از تعریق پوست، از بین بردن تیرگی زیر پوست، نحوه ریمل زدن و مواردی از این قبیل آموزش داده شود.

رشته خودآرایی
آموزش خودآرایی نیز امروزه دارای طرفداران بسیاری است. اینکه شما بتوانید خود را به بهترین شکل بیارید و با استفاده از ویژگی‌های صورت خود از بهترین تکنیک‌ها بهره ببرید، باعث می‌شود همیشه مرتب و آراسته به نظر برسید. البته باید در نظر داشته باشید که آموزش خودآرایی تنها برای شرکت در مجالس و مهمانی‌ها استفاده نمی‌شود، بلکه برای نحوه آرایش روزانه نیز می‌تواند مفید باشد. در آموزش خودآرایی هدف طبیعی جلوه دادن و زیبا کردن پوست به گونه‌ای است که انگار آرایش زیادی ندارید.
استفاده از انواع کانسیلرها، محو کردن تیرگی‌ها و اثرات جوش و … همگی در دوره‌های آموزش خودآرایی آموزش داده می‌شود. یکی از موارد مهمی که در این دوره‌ها می‌آموزید، استفاده از پودرهای فیکساتور مناسب است که آرایش بدون تغییر برای مدت زمان طولانی بر روی پوست شما باقی بماند.
 
چرا بازار کار رشته‌های میکاپ صورت بیشترین مشتری را دارند؟
همان گونه  که از توضیحات بالا می‌توان متوجه شد، آموزش آرایش صورت بسیار گسترده است و امروزه دارای بازار کار بسیار پررونق و پردرآمدی است. از همین رو بسیاری از آرایشگران تلاش می‌کنند تا بتوانند در این رشته‌ها پیشرفت کنند. با این حال سوال این است که چرا این فیلدها بیشترین مشتری را دارند؟ در پاسخ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

–    پیشرفت مد: در حال حاضر دنیای مد با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت به سمت جلو می‌باشد. در همین راستا ورود مدل‌های مختلف به زندگی افراد موجب شده است که اشخاص بخواهند استایل و ظاهر خود را تغییر دهند و مطابق با مد روز و ترندهای جدید آرایشی پیش بروند.
–    گسترش روش‌های ارتباط جمعی: با توجه به این مهم که فضای مجازی امروزه دارای کاربران زیادی است و اغلب اشخاص از این فضاها برای بروز بودن و آگاهی از آخرین مد‌ها و مدل‌های لباس، آرایش، مو و … استفاده می‌کنند، لذا باعث شده است که تغییر استایل و رسیدگی به ظاهر بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

–    علاقه به جلب توجه: در دنیایی که کانون توجه بودن بسیار مهم است، اغلب افراد برای اینکه نظر مثبت اشخاص را به خود جلب نمایند، ترجیح می‌دهند از ظاهر خود برای این امر استفاده کنند.
–    اهمیت بیشتر به زیبایی: امروزه تکنیک‌های بسیاری وجود دارد که کمک می‌کنند تمام عیوب صورت و ظاهر افراد پوشانده شود و از این طریق بسیاری از نواقص صورت آن‌ها برطرف شود. بنابراین نیاز مردم به آرایش و همچنین یک میکاپ آرتیست حرفه ای بیشتر از قبل شده است.

–    افزایش مراسم عروسی: مراسم عروسی همیشه از مهم‌ترین مراسم‌ها در هر فرهنگ و کشوری است. در مجلس عروسی، نه فقط عروس، بلکه بیشتر خانم‌هایی که در آن شرکت می‌کنند تمایل دارند زیباتر از همیشه به نظر برسند و بهترین آرایش و لباس را داشته باشند. بنابراین ترجیج می‌دهند بجای اینکه خودشان در خانه آرایش کنند، به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنند.
–    گسترش علاقه به به عکاسی: حتما توجه کرده‌اید که تب عکس گرفتن این روزها بسیار داغ است. عکس گرفتن آرایش مخصوص خود را دارد و برای اینکه در عکس‌ها زیباتر ازهمیشه به نظر برسید، باید نکات ضروری مربوط به گریم و میکاپ را بدانید. اما از آنجا که امروزه تکنیک‌ها و روش‌های آرایش بسیار گسترده است، قطعا همه این نکات را نمی‌دانند. بنابراین هرکسی که بخواهد یک عکس حرفه ای بگیرد، به یک میکاپ آرتیست حرفه ای نیز نیاز خواهد داشت.

معرفی یک آموزشگاه آرایشگری معتبر
همانطور که در بالا توضیح دادیم، رشته‌های گریم  میکاپ جزو رشته‌های بسیار پردرآمد آرایشگری محسوب می‌شوند. بنابراین اگر به این رشته علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در این حرفه فعالیت کنید و به درآمدهای بالا برسید، ابتدا باید در دوره آموزشی مربوط به آن شرکت کنید. امروزه آموزشگاه‌های آرایشگری زیادی وجود دارند که دوره‌های آموزشی آرایش صورت را برگزار می‌کنند. اما مهمترین فاکتور در انتخاب یک آموزشگاه خوب، بکارگیری اساتید حرفه‌ای و بروز می‌باشد که با آخرین متدها آشنا باشند.
آموزشگاه آرایشگری دترلند، علاوه بر بکارگری اساتید و مربی‌های حرفه‌ای، از بهترین و به‌روزترین تجهیزات و ابزار استفاده می‌کند. همچنین داشتن فرصت تمرین و تکرار در دوره‌های آموزشی دترلند باعث می‌شود هنرجویان پس از اتمام دوره بتوانند با مهارت و اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار حرفه ای شوند. از دیگر ویژگی‌های آموزشگاه دترلند می‌توان به ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای، برگزاری کلاس‌ها به صورت گروهی، خصوصی، و نیمه خصوصی، و همچنین مشاوره و پشتیبانی تا زمان شروع کسب و کار اشاره کرد.
شما عزیزان می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.