stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 237340
  • 20 بهمن 1399 - 10:11
1

افزایش مراجعه به مراکز منتخب ۱۶ ساعته فارس

افزایش مراجعه به مراکز منتخب ۱۶ ساعته فارس
فارس- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ در دانشگاه، از افزایش موارد مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر مهرزاد لطفی در این نشست بیان کرد: آمار‌های موجود از موارد روند افزایشی مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته، ابتلا و بستری بیماران نشان می‌دهد که موج جدید کرونا در فارس آغاز شده و باید اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را جدی گرفت.
توصیه مقام ارشد حوزه سلامت فارس در این نشست، جدی گرفتن بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی در استان و به ویژه پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات بود.
رئیس دانشگاه همچنین به پیگیری نحوه فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیصی استان و آمار نمونه گیری ها، تعداد مبتلایان در مناطق مختلف استان، علت‌های جان باختن مبتلایان، نحوه خدمت رسانی به بیماران در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان پرداخت.
او در ادامه ضمن پیگیری روند اجرایی مصوبات نشست‌های پیشین این ستاد، بر ضرورت آمادگی واحد‌های مختلف مجموعه سلامت در برابر موج جدید بیماری، تاکید کرد.
دکتر عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه نیز در این نشست گزارشی از برنامه ریزی برای آغاز واکسیناسیون در استان و گروه‌های دارای اولویت دریافت واکسن ارائه داد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.