stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 237613
  • 20 بهمن 1399 - 15:06
0
در ایام فجر صورت گرفت،

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی خنداب

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی خنداب
مرکزی_ همزمان با ایام دهه فجر آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی خنداب امروز انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این آیین گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد طنین‌انداز شدن فرهنگ دینی و انقلابی در سطح کشور هستیم که خوشبختانه امروز به‌واسطه این فرهنگ ارزشمند دستاوردهای چشمگیری به دست آمده و دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین این دستاوردهای عظیم است که باید به آن توجه داشته باشیم.

سردار  محسن کریمی افزود: در فرهنگ اسلام و انقلاب مدیر به معنای رهبر قلمداد می‌شود که این نگاه کاملاً با نگاهی که برای یک مدیر به معنای عام به کار گرفته می‌شود متفاوت است و امروز نگاهمان به مسئولیت‌هایی که در کشور داریم باید اسلامی و انقلابی باشد که اگر این‌گونه باشد قطعاً مؤثر خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز وجود جوانان خوش‌فکر، خلاق و مبتکر یک سرمایه بزرگ برای کشور محسوب می‌شود که باید هنر این را داشته باشیم که از این سرمایه عظیم برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی با اهمیت است چراکه شهدا باب جاری شدن برکات و خیرات زیادی برای جامعه شدند و امروز بهترین پاسداشت شهدا خدمت‌رسانی صادقانه و دلسوزانه به مردم است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده و اگر از این فرصت به خوبی استفاده نکنیم قطعاً ضرر خواهیم کرد.

کریمی یادآور شد: دشمنان ملت امروز از هر خلائی که در کشور به وجود می‌آید به دنبال سوءاستفاده هستند که در این راستا به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام و انقلاب می‌باشند و خوشبختانه تابه امروز در تمام راهبردها با شکست سنگین مواجه شده‌اند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.