stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 238649
  • 22 بهمن 1399 - 10:04
1

زیدان: ایسکو نمی توانست بازی کند

زیدان: ایسکو نمی توانست بازی کند

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد هافبک اسپانیایی شرایط بازی نداشت.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید سه شنبه شب در یک بازی معوقه در لالیگا با دو گل ختافه را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: این پیروزی مهم است چون خیلی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و متمرکز بودیم. چهره متفاوتی از خود نشان دادیم و در نهایت نتیجه لازم را کسب کردیم. دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. 

سرمربی رئال مادرید درباره مارسلو اظهار کرد: او را خوب دیدم. بازی اش را انجام داد. خوب تمرین می کند و می خواهد در زمین عملکردش را نشان بدهد. 

سرمربی فرانسوی در ادامه به ایسکو اشاره کرد و گفت: او تنها یک بار تمرین کرده بود و آن هم ۱۵ دقیقه. کم کم باید آماده شود. او شرایط بازی کردن نداشت. 

اتلتیکو دوشنبه با توقف مقابل سلتاویگو بالاخره پس از چند هفته امتیاز از دست داد تا فاصله اش کمی با رئال مادرید و بارسلونا کمتر شود. زیدان در این رابطه اظهار کرد: ما کار خودمان را می کنیم. هنوز ۵۰ امتیاز باقی مانده است و باید ادامه دهیم. تکلیف ما این است تا پایان ادامه دهیم. 

سرمربی رئال مادرید در مورد تاثیر اخبار گفت: هر چیزی که در بیرون از زمین وجود دارد می تواند تاثیر بگذارد اما آن چیزی را تغییر نخواهد داد. ما باید تلاشمان را بکنیم و بجنگیم چون رقابت ها طولانی است. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.