stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 238739
  • 22 بهمن 1399 - 12:21
1

روند کاهشی موارد ابتلا به کروناویروس در جهان

روند کاهشی موارد ابتلا به کروناویروس در جهان

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: برای چهارمین هفته متوالی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در جهان کاهش یافته است.

قلم | qalamna.ir :

، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: هفته گذشته موارد جدید ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ در جهان کاهش ۱۷ درصدی داشته و برای چهارمین هفته متوالی است که کاهش موارد جدید ابتلاء مشاهده می‌شود.

بررسی این سازمان نشان می‌دهد: هفته گذشته بیش از ۳.۱ میلیون مورد جدید ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ شناسایی شد که نسبت به هفته قبل آن کاهش ۱۷ درصدی داشته است.

بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت، این رقم کمترین آمار مبتلایان به بیماری کووید -۱۹ در جهان از آخرین هفته ماه اکتبر بوده است.

ایالات متحده با ۸۷۱ هزار و ۳۶۵ مورد بالاترین آمار مبتلایان جدید را گزارش کرده است. هرچند، این رقم نسبت به هفته قبل آن کاهش ۱۹ درصدی داشته است. برزیل، فرانسه، روسیه و انگلیس از دیگر کشورهایی بودند که بالاترین آمار جدید مبتلایان را گزارش کرده‌اند.

ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، همچنین موارد جدید فوتی‌های کرونا در جهان برای دومین هفته متوالی روند کاهشی داشته است. هفته گذشته آمار فوتی‌ها ۸۸ هزار نفر بوده که نسبت به هفته قبل آن ۱۰ درصد کاهش یافته است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.