stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 238743
  • 22 بهمن 1399 - 12:53
0
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران برای حضور در عرصه های مختلف آماده تر از قبل هستند

ملت ایران برای حضور در عرصه های مختلف آماده تر از قبل هستند
مرکزی_ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران برای حضور در عرصه های مختلف آماده تر از قبل هستند.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی امروز در آیین راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن‌ماه اراک ابراز کرد: ۴۲ بهار آزادی و پیروزی ملت بزرگ و با اقتدار ایران اسلامی سپری شد و چهل و سومین بهار پیروزی با اقتدار هرچه بیشتر و با حضور نسل‌های مختلف آغاز شده است.

وی افزود: حضور آگاهانه، غیرتمندانه و شجاعانه ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف غرورآفرین است و ایران اسلامی پیگیر پرونده جنایتکاران ترامپ و صهیونیست‌ها است و تا انتقام سخت و قاطع خود را نگیرد دست بردار نیست.

امام جمعه اراک اظهار داشت: درود بر ملت بزرگ ایران که پای بیعت خود با امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و در این مسیر لاله‌های زیادی را تقدیم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب و برنامه‌های ۴۰ سال آتی، از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده و برای تحقق اهداف آن  همه باید تلاش کنند، یادآورشد: امسال ملت بزرگ ایران به دلیل شرایط کرونایی نتوانستند مانند سال‌های گذشته راهپیمایی مردمی داشته باشند اما با این وجود با حرکت موتوری و خودرویی، حماسه‌ای با عظمت خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی بار دیگر با امام راحل، شهدای گرانسنگ، سرداران شهید و در راس آن با مالک اشتر زمان سردار سلیمانی بیعت کردند.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: مشکلات اقتصادی، فرهنگی، خانواده و جمعیت درکشور وجود دارد که راه ‌حل آنها حضور پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف است و برای حل مشکلات دولت، مجلس، قوه قضاییه، نیروهای مسلح و همه و همه دست به دست هم دهند.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.