stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 238972
  • 23 بهمن 1399 - 1:41
1

قدرت کشور و نظام مرهون حضور مردم و پایبندی به دین و قرآن است

قدرت کشور و نظام مرهون حضور مردم و پایبندی به دین و قرآن است

ورامین- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت کشور و نظام مرهون حضور مردم و پایبندی به دین و قرآن است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی ظهر چهارشنبه در جمع راهپیمایان خودرویی و موتوری شهرستان ورامین با درود به روان شهدا و امام شهدا اظهار داشت: تشکر ویژه از شما ملت عزیز دارم، علیرغم وجود بیماری کرونا شما عزیزان در ۲۲ بهمن و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور گسترده موتوری و خودرویی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام زدید و باز هم خلق حماسه کردید.

وی افزود: صاحبان انقلاب اسلامی خانواده شهدا هستند یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، ترور و مدافع حرم را گرامی می‌داریم و این حضور با صلابت را مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم.

نوش آبادی استواری و پایداری انقلاب اسلامی را حضور مردم در صحنه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: رمز پیروزی انقلاب در سایه وحدت، معنویت، استقامت و پایداری ملت ایران است و قدرت کشور و نظام را مدیون حضور مردم و پایبندی به دین و قرآن می‌باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: گرامی می‌داریم یاد همه کسانی که این افتخار را خلق کردند، همه کسانی که این حماسه بزرگ در سال ۵۷ را آفریدند امروز عزت و استقلال و امنیت ما در گرو خون شهدا خصوصاً سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است که برای امنیت و آسایش این مرز و بوم رشادت‌ها را انجام دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص مراسم امسال و نحوه برگزاری آن نیز عنوان داشت: در سراسر کشور حرکت موتوری و خودرویی برگزار شد و مردم عزیز خودشان با وسایل نقلیه شخصی به میدان آمدند و مسئولین باید قدردان این حضور باشند.

نوش آبادی در پایان از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برای روز پنجشنبه در دیار ۱۵ خرداد خبر داد و بیان داشت: در این سفر در خصوص مسائل کلان و مشکلات تصمیم گیری خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.