stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 473155
  • 07 اردیبهشت 1403 - 15:16
1

ارتقای نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق 

قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از زمان انجام عملیات غرورآفرین “وعده صادق” نگاه‌ها به مردم ایران در کشور‌های اسلامی ارتقا پیدا کرد و این اقدام برای سایر ملت‌ها عامل خودباوری شد.
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: ملت ایران افتخار دارد سرزمین خود را از دخالت آمریکا مصون نگه داشته و هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند در صورتی که برخی کشورهای منطقه حریم هوایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند.
وی افزود: وعده صادق دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی بود و تنبیه توسط ملت ایران در پی حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان محسوب می‌شود که چقدر دقیق برنامه ریزی شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در واقع عملیات وعده صادق میخی بر تابوت صهیونیست‌ها بود که پیامدهای آن در آینده برای مسلمانان غرورآفرین و برای صهیونیست‌ها سهمگین است.
وی با اشاره به اینکه در سایه تفکرات صهیونیستی، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه بیش از ۶ ماه است که مقاومت می‌کنند گفت: رزمندگان سلاح و تجهیزات دارند اما مردم مورد هجمه هستند که بی‌سلاح و در سخت‌ترین شرایط مقاومت می‌کنند اما یک نفر اعلام نارضایتی نکرده است.
سردار سلیمانی گفت: چون مردم فلسطین به فرهنگ امام حسین (ع) تاسی کرده و این فرهنگ را از ملت ایران آموخته‌اند که از انقلاب اسلامی جوشید و در سطح جهان گسترش یافت.
 اسرائیل در برابر پاسخ ایران، حداکثر توان و ظرفیت را در قالب ۱۰ کشور به میدان آورد که البته اینها از چشم ناظران بین المللی دور نمانده است و سنت الهی قاعده‌هایی داشته که ملت ایران به آن اعتماد دارد. تاکنون جنگ‌های بسیار دردناکی در جهان شکل گرفته و کشتار مسلمانان پیامد تمدن منحرف شده از مسیر الهی بوده که پایان این دوران فرارسیده چون سنت الهی است.
وی با تاکید بر اینکه شروع پایان این دوران با پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود گفت: خداوند انقلاب اسلامی را به پرچمداری امام راحل به پیروزی رساند تا زمینه اضمحلال این ستم‌ها فراهم شود. ملت ایران در مسیر بازیابی عزت از دست رفته خود قرار گرفته و در مسیر دولت‌سازی و تمدن‌سازی الگوی خود را تکمیل کرده تا در کنار ملت‌های مسلمان قرار گیرد و تمدن اسلامی شکل بگیرد. تمدن اسلامی برخلاف تمدن غرب در خدمت همه دولت‌ها و ملت‌های دنیا خواهد بود چون ویژگی اسلام این است.
وی اضافه کرد: رشد و توسعه اسلام و تشیع در جهان ناشی از این است که دنیا می‌بیند ملتی در این مسیر قرار گرفته اما صهیونیست‌ها نه ملت هستند نه دولت چون سرزمینی ندارند و قدرت اطلاعاتی و امنیتی، آن‌ها را گرد هم آورده اما در مسیر فروپاشی قرار گرفته است. واقعه طبس، شهادت محمد منتظر قائم، شهدای جبهه مقاومت و همه پیروزی‌های ملت مسلمان پیام مهم داشته و این است که عظمت مسیر حق بزرگ‌تر از آن بوده که در ذهن‌ها شکل گرفته چون آرایش جدید جهان اسلام قدرت زیادی دارد که باید غرب آن را باور کند و و آمریکا دست از جنایت‌های خود بردارد.
وی افزود: ملت ایران افتخار دارد سرزمین خود را از دخالت آمریکا مصون نگه داشته و هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند در صورتی که برخی کشورهای منطقه حریم هوایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند و مشابه وضعیت کشور ما در دوران شاه است چرا که مستشاران آمریکایی بر ملت سلطه داشتند اما با پیروزی انقلاب اسلامی بیرون انداخته شدند.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.