stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 239375
  • 24 بهمن 1399 - 1:41
1

زیرساخت ها در شهرک های صنعتی ورامین با مشکل مواجه است

زیرساخت ها در شهرک های صنعتی ورامین با مشکل مواجه است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: زیرساخت ها در شهرک های صنعتی ورامین با مشکل مواجه است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر پنج شنبه در جلسه جمع بندی سفر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مسئولین شهرستانی و استانی در فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرموده اند؛ منطقه دشت ورامین حق ویژه ای بر گردن انقلاب دارد و ضمن تشکر از دولت‌های مختلف باید بگوییم که حق شهرستان ورامین به طور ویژه ادا نشده است.

محمودی با انتقاد از اینکه طی ۸ سال اخیر رئیس جمهور به این منطقه سفر نکرده است گفت: سفر رئیس جمهور به این منطقه کمترین خواسته مردم بود که محقق نشد.

وی عنوان داشت: چندین درخواست برای این شهرستان وجود که یکی از آنها بحث صدا و سیمای آن است، همه جمعیت‌های استان با جمعیت‌های کمتر دارای شبکه استانی هستند و مکاتبات و مطالباتی در این زمینه صورت گرفته و این خلأ به خوبی در این منطقه مشخص است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بحث فرمانداری ویژه ورامین ۸ سال پیش مطرح شد و قرار بود این موضوع اجرا شود اما نشد و ما معتقد هستیم ظرفیت و پتانسیل این شهرستان دیده نشده است.

محمودی با بیان اینکه امروز جبهه جنگ ما جبهه تولید و صنعت است عنوان داشت: ۴ هزار کارگر شهرک صنعتی سالاریه از آسفالت درست برخوردار نیستند و آب شرب و زیرساخت‌ها در این شهرک‌ها دچار مشکل هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.