stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 23948
  • 22 دی 1394 - 18:43
5

هتاکی کیهان به بیت امام هم رسید!

یادداشت / به قلم ناصرالدین قاضی زاده

قلم | qalamna.ir :

درپی اعلام نظر شورای نگهبان در مورد ادعاهای هتاکانه ی روزنامه ی کیهان علیه یادگار امام سید حسن خمینی یک بار دیگر چهره ی دروغ پردازی و عوام فریبانه ی اتاق فکر کیهان در عرصه ی  اطلاع رسانی  آشکار شد. کسانی که اندک آشنایی با فرآیند خبرسازی دارند بخوبی می دانند که مدیریت دو دهه ی اخیر کیهان کارنامه ی بسیار سیاهی در رابطه با سرمایه های ملی و بزرگان فکری و مراجع عظام برجا گذاشته است. این در حالی است که متاسفانه هیچ یک از مسئولین نظام و دستگاه های نظارتی و قانونی برای جلوگیری از دروغ پردازی های کیهان اقدام شایسته ای را انجام دهند. از یاد نبریم این رسانه ی در آستانه ی مرگ ملک عبداله در تیتر یک صفحه اول خود اعلام کرد: اگر ملک عبداله بمیرد قیمت نفت ۲۰۰ دلار خواهد شد این در حالی است که قیمت نفت جهانی درحدود ۳۰ دلار در هر بشکه رسیده است و روزنامه ی کیهان مثل همیشه در عرصه ی اطلاع رسانی رسوا و بی اعتبارتر از گذشته شد.
مصیبت بار تر آنکه این روزنامه ی مدعی ارزش مداری در سالی که به نام همدلی و همزبانی ملت و دولت می باشد بنا بر تحلیل آماری بیش از ۶۰ درصد تیترهای صفحه ی اول خود را علیه دولت حسن روحانی و در جهت تحمیق و تخدیر افکار عمومی منتشر کرده است.

تعبیر پلیس مخفی از سوی ریاست جمهوری در مورد کیهان این گمانه را تقویت می کند که مدیریت بیمار گونه ی این نشریه  بیش از آنکه برای اسلام و ایران قلم بزند علیه منافع ملی و دیپلماسی مبتنی بر عزت و حکمت و مصلحت حرکت می کند.
متاسفانه مسئولین قوه ی قضاییه و مدعی العموم در قضاوتی سوال برانگیز، هیچگاه علیه بولتن سازی های غیراخلاقی روزنامه های کیهان و یالثارات و…. واکنش شایسته ای از خود نشان نمی دهند  و با سکوت معناداری برعملکرد غیراخلاقی و مجرمانه ی این پلیس مخفی های رسانه ای صحه میگذارند.

افکارعمومی این پرسش را مطرح میسازد که چرا رسانه های داخلی ایران در تبعیض آشکار و استانداردهای دوگاه مورد قضاوت و ارزیابی قرار می گیرند و بسیاری از پرسش های دیگری که با سکوت اهانت گونه ی مسئولین ادامه می یابد . / اعتماد تهران

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.