stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 242729
  • 29 بهمن 1399 - 13:41
1

رفع تصرف از ۵ هزار مترمربع اراضی ملی دماوند

رفع تصرف از ۵ هزار مترمربع اراضی ملی دماوند

دماوند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف پنج هزار مترمربع اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک‌های « کاجان» و «تمیسیان» خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر جمشید جویباری صبح چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند در حین گشت زنی و رصد و پایش عرصه‌های ملی متوجه شدند افرادی سودجو به قصد تصرف و سو استفاده از اراضی ملی اقدام به کاشت نهال‌های چند ساله کرده اند که بلافاصله عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی وارد عمل شده و اقدامات قانونی برای رفع تصرفات را انجام دادند.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط پرونده‌های تخلف برای متعرضان به عرصه‌های ملی تشکیل شده و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان دماوند ابراز داشت: عرصه‌های منابع طبیعی جزو ثروت‌های بین نسلی و متعلق به نسل حاضر و آیندگان است که در این خصوص حفاظت و مراقبت از این منابع ارزشمند وظیفه‌ای همگانی تلقی می‌شود.

جویباری تأکید کرد: حفاظت از عرصه‌های ملی از وظایف اصلی و اولویت دار مجموعه منابع طبیعی محسوب می‌شود و در این ارتباط بدون هیچ اغماضی با متخلفان و سودجویان به انفال برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.