stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 243067
  • 30 بهمن 1399 - 10:31
2
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد:

تغییرات در حوزه های مدیریتی به مثابه گردش نخبگان است

تغییرات در حوزه های مدیریتی به مثابه گردش نخبگان  است
هرمزگان-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید امور اتباع و مهاجران خارجی استان، عنوان کرد:تغییرات در حوزه های مدیریتی روندی طبیعی و به مثابه گردش نخبگان است.
قلم | qalamna.ir :

علی رئوفی افزود: اداره کل اتباع و مهاجران خارجی یکی از دفاتر مهم استانداری است که رسالت مهم مدیریت و پیشبرد امور در حوزه اتباع و مهاجران خارجی را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: مدیریت جدید امور اتباع و مهاجران خارجی استان امکانات و ظرفیت ها را برای ارائه خدمات مطلوب در چهارچوب قوانین و مقررات به مهاجران خارجی ساکن در استان بسیج کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در بین مهاجران افراد تحصیل کرده بسیاری هستند که این ظرفیت نیز ضروری است برای رشد و توسعه استان بهره گرفت و نگاه به اتباع خارجی به عنوان هم دین و هم زبان نیازمند تغییر است.

رئوفی افزود: بسیاری از کشورهای پیشرفته امروزی به واسطه بهره گیری از پتانسیل های مهاجران توانسته اند مراحل رشد را با سرعت شتابان تری طی کنند.

در پایان این نشست آقای ارسلان بهاری میمندی به سمت مدیر جدید امور اتباع و مهاجران خارجی استان معرفی و از زحمات منصور نبی زاده مدیر سابق تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.