stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 24316
  • 25 دی 1394 - 15:58
5

بنا: برخی عادت دارند ضعیف باشند / حاجی پور دیگر جایی در تیم ملی ندارد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه باخت مهدی زاده مقابل حریف اوکراینی در رقابت های سنگین‌وزن جام تختی چیزی از ارزش های او کم نمی کند،درباره رقابت های وزن ۵۹ کیلوگرم نیز گفت:حاجی پور با نمایش ضعیفی که داشت دیگر جایگاهی در تیم ملی ندارد.

قلم | qalamna.ir :

محمد بنا درباره ارزیابی‌ خود از سطح کیفی و کمی رقابت های بین المللی کشتی جام تختی اظهار کرد:این مسابقات برای ارزیابی کادر فنی و شناخت از نفرات داخلی با ارزش بود و اگر تیم های خارجی بیشتری در این مسابقات حضور پیدا می کردند بسیار بهتر می شد هر چند برخی مسایل سیاسی در عدم حضور برخی از کشورها دخیل بود.البته اگر چه کشتی‌گیران خارجی خوبی به این مسابقات نیامدند اما کشتی گیران ایرانی تنور مسابقات را گرم نگه می دارند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با این پیش بینی که مسابقات روز دوم از جذابیت بیشتری برخوردار است افزود: به طور ویژه در اوزان ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم رقابت‌هایی در سطح مسابقات جهانی برگزار خواهد شد و شاهد کشتی‌های زیبایی خواهیم بود و تماشاگران و اهالی کشتی از آن ها لذت خواهند برد.

بنا ادامه داد: کشتی‌گیرانی مانند ارسلان،مردانی و عبدولی عملکرد قابل قبولی داشتند. برخی بردها و شکست‌ها من را خوشحال می‌کند مثلا گرایی در جام باشگاه‌های جهان زیدوند را برد و در این مسابقات به علی ارسلان باخت.همین باخت ها و پیروزی ها خوشحال‌ کننده است. البته گرایی وزنش زیاد شده و از این پس باید به یک وزن بالاتر بیاید.

وی درباره ضربه فنی مهدی‌زاده مقابل حریف اوکراینی گفت:مهدی زاده کشتی گیر قابلی است و این باخت چیزی از شایستگی‌های او کم نمی کند کما اینکه او در تورنمنت باکو بسیار خوب کشتی گرفت. وی در کنار باباجان‌زاده و قاسمی و دو سه کشتی گیر دیگر سنگین وزن به تیم ملی کمک خواهد کرد.

بنا درباره عملکرد ضعیف برخی نفرات با تجربه از جمله حاجی‌پور در ۵۹ کیلوگرم گفت: حاجی‌پور قبل از تورنمنت باکو درخواست کرده بود که خودش تمرین کند و بعد از این تورنمنت هم درخواست کرد خودش تمریناتش را در مازندران دنبال کند که من هم موافقت کردم اما با عملکردش در جام تختی نشان داد که دیگر جایگاهی در تیم ملی ندارد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: برخی کشتی‌گیران به ارایه نمایش ضعیف عادت کرده‌اند و نوسان زیادی دارند مانند حاجی‌پور که با عملکرد ضعیف خود اعتمادکادر فنی را از دست داد. کشتی‌گیری مانند حاجی‌پور دنیای استعداد بود اما با تفکرات خودش زندگی و یا تمرین کرده است که همین موضوع باعث افتش شده است.

وی در پایان خبر داد: سامان عبدولی،مهدی زیدوند،مهدی علیاری و امیر قاسمی منجزی که در جریان رقابت های ۴ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی به عنوان قهرمانی رسیدند به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام‌خواهند شد.کشتی گیری مانند قاسمی منجزی با نمایش خوبی که داشت جایگاه خود را نزد کادر فنی تیم ملی تثبیت کرد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.