stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 2 October , 2024
  • کد خبر : 244227
  • 02 اسفند 1399 - 15:49
1

معرفی سرویس‌های لوله کشی ساختمان و لوله بازکنی

قلم | qalamna.ir :
یکی از مراحل بسیار مهم و حیاتی در هر نوع ساختمانی خدمات لوله کشی ساختمان است. در ادامه در مورد این سرویس‌ها، نحوه انجام آن و نکات مهم صحبت می‌کنیم. همچنین یک اپلیکیشن درخواست خدمات را به شما معرفی خواهیم کرد که هر زمان به نیروی خدماتی در هر زمینه ای نیاز داشتید، با خیال راحت کار را به متخصصان آن بسپارید و تجربه ای متفاوت از درخواست خدمات داشته باشید.

سرویس‌های لوله کشی ساختمان با اپلیکیشن استادکار
لوله کشی ساختمان از کارهای مهم و حیاتی در تمام بخش‌های ساختمان است. در صورت ساخت ساختمان جدید از مهم‌ترین مراحل انجام کارهای لوله کشی است. در صورتی که ساختمان قدیمی و دارای بافت فرسوده باشد، بدون شک با مشکلات مختلفی از جمله پوسیدگی لوله‌ها که باعث آسیب دیدن، نشتی و ترکیدگی لوله‌ها می‌شود، ربرو می‌شوند. مشکلات و آسیب‌های لوله کشی ساختمان هرچند کوچک و جزئی ممکن است باعث آسیب و خسارت بسیار زیاد و جبران ناپذیر به بخش‌های مختلف ساختمان می‌شود. در صورتی که مشکلات جزئی لوله‌ها برطرف نشوند، مشکلات به وجود آمده هزینه‌های بسیار هنگفتی را برای شما به همراه خواهند داشت.

مشکلات لوله کشی ساختمان در بخش‌های مختلفی از جمله آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و … به وجود می‌آیند. علاوه بر سیستم‌های آبرسانی، سیستم‌های دفع فاضلاب نیز نیازمند بررسی ساختمان و طراحی و اجرای حرفه‌ای هستند. سیستم‌های دفع فاضلاب از سیستم آبرسانی نیز نیازمند دقت و تخصص بیشتری برای نصب هستند. برای اجرای لوله کشی ساختمان سه روش مختلف وجود دارد که در ادامه معرفی می‌شوند:

  • لوله کشی سنتی

قدیمی‌ترین روشی که برای سیستم‌های آبرسانی ساختمان استفاده شده است، لوله کشی سنتی است. در این روش از لوله‌هایی فلزی استفاده می‌شد. این روش معایبی مختلفی دارد از جمله، زنگ زدگی، هزینه بالای لوله‌ها، سختی کار لوله کشی و … این روش امروزه با روش‌های دیگر جایگزین شده است. همچنین سنگین بودن این لوله‌ها باعث می‌شود برای ساختمان‌های بزرگ‌تر مناسب نباشند.

  • لوله کشی انشعابی‌

در این روش انشعابی، تمام لوله کشی‌ها در بخش‌های مختلف ساختمان از لوله اصلی گرفته می‌شوند. لوله اصلی وارد ساختمان شده و بعد از عبور از کنتور وارد ساختمان می‌شود و در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش لوله کشی سرد و گرم تفاوتی با یکدیگر ندارند.
برای استفاده از این روش لوله اصلی به تمام ساختمان کشیده می‌شود و تمام انشعاب‌ها مستقیم از لوله اصلی گرفته می‌شوند. با منسوخ شدن لوله‌های فلزی امروزه برای لوله کشی به روش انشعابی از لوله‌هایی از جنس پلیمر استفاده می‌شو‌د. در این روش تفاوتی میان لوله‌های سرد و گرم وجود ندارد، تنها برای گرم کردن آب یکی از انشعاب‌ها از میان وسایل حرارتی عبور داده می‌شود.

  • لوله کشی کلکتوری

جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش برای لوله کشی ساختمان روش کلکتوری است. دلیل نامگذاری این روش استفاده از وسیله‌ای به نام کلکتور است. برای استفاده از این روش لوله اصلی از داخل خیابان به درون ساختمان انتقال داده می‌شود. سپس وارد وسیله کلکتور شده و در صورت نیاز از آن استفاده می‌شود. کلکتور در انواع مختلفی وجود داشته و در تعداد متفاوتی از ورودی و خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع لوله اصلی که وارد ساختمان می‌شود درون کلکتور به انشعاب‌های مختلفی تبدیل می‌شود. برای استفاده از این روش باید دو کلکتور جداگانه برای لوله کشی آب سرد و گرم در نظر گرفته شود.
تمام روش‌های معرفی شده برای اجرای لوله کشی ساختمان توسط نیروهای متخصص و با تجربه استادکار قابل انجام هستند. این نیروها با بررسی ساختمان و مهم‌ترین ویژگی‌های آن بهترین روش لوله کشی را طراحی و اجرا می‌کنند. می‌توانید اجرای صفر تا صد لوله کشی ساختمان خود را به استادکار بسپارید.
علاوه بر نصب و راه اندازی سرویس‌های مختلف لوله کشی، در صورتی که مشکل و آسیبی برای سیستم آبرسانی ساختمان به وجود بیاید می‌توانید با کارشناسان استادکار تماس گرفته و یا درخواست خود را در اپلیکیشن ثبت کنید.
 
سرویس‌های لوله بازکنی  و تخلیه چاه با اپلیکیشن استادکار
یکی از مشکلاتی که تمام ساختمان‌ها با آن روبرو می‌شوند آسیب‌های مختلف در لوله‌های آب و فاضلاب است. لوله‌های فاضلاب به مرور زمان دچار رسوبات مختلفی شده و نیاز به باز شدن و برطرف کردن رسوبات دارند. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. فنر زنی، استفاده از مواد مورد نیاز لوله بازکنی و … از روش‌های باز کردن لوله‌ها هستند. در بسیاری مواقع می‌توان با استفاده از خدمات لوله بازکنی با فنر که توسط دستگاه فنرزنی مخصوص انجام می‌شود، مشکلات گرفتگی لوله‌ها را درست کرد. اپلیکیشن استادکار برای این کار بهترین متخصصان لوله بازکنی را در اختیار شما قرار خواهد داد.
صفر تا صد خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه توسط نیروهای متخصص استادکار انجام می‌شود.. نیروهای خدماتی استادکار با بهترین و جدیدترین روش‌ها بدون هیچ گونه آسیب دیدگی و ایجاد آلودگی در ساختمان اقدام به باز کردن لوله‌های ساختمان می‌نمایند.
 
 اپلیکیشن استادکار یه اپلیکیشن همه کاره برای انواع خدمات ساختمان و منزل
اپلیکیشن استادکار یکی از بهترین و جامع‌ترین پلتفرم‌ها برای ارائه خدمات ساختمانی و تعمیراتی ساختمان است. این اپلیکیشن به کمک نیروهای متخصص و بسیار با تجربه خود هرگونه فعالیتی که در ساختمان در نظر داشته باشید برای شما انجام خواهد داد. از مزیت‌های استفاده از خدمات استادکار پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته است. در هر زمان که به نیروهای متخصص یا خدماتی نیاز داشته باشید می‌توانید درخواست خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. نیروهای استادکار در کمترین زمان ممکن برای انجام کار شما به محل اعزام می‌شوند. همچنین نیروهای پشتیبانی در تمام مدت در حل پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مشتریان هستند.  همین حالا می‌توانید سری به اپلیکیشن استادکار و یا سایت استادکار بزنید و ببیند چه خدماتی نیاز دارید تا کار را به نیروهای حرفه ای و کاربلد بسپارید.
 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.