stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 1 October , 2024
  • کد خبر : 480005
  • 10 مهر 1403 - 2:17
0

رئیس قوه قضائیه: میلیون‌ها انسان درخواست پیوستن به رزمندگان لبنان و غزه را دارند

رئیس قوه قضائیه: میلیون‌ها انسان درخواست پیوستن به رزمندگان لبنان و غزه را دارند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: رئیس قوه قضائیه گفت: امروز میلیون‌ها انسان در ممالک اسلامی تقاضا و درخواست پیوستن به صف رزمندگان مقاومت در لبنان و غزه را دارند تا با صهیونیست‌های جنایتکار به نبرد و جهاد بپردازند.
غلامحسین محسنی اژه‌ای، با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، به دست جنایتکار رژیم صهیونی اظهار کرد: سید حسن نصرالله بیش از ۳۰ سال، بدون وقفه، در راه خدا و در برابر بدترین و رذل‌ترین دشمنان اسلام و بشریت جهاد مخلصانه کرد. سید حسن همچون حاج قاسم، دانش‌آموخته ممتاز مکتب اسلام ناب بود که با راهنمایی و ارشادات حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب، پایه‌گذار مجموعه‌ای مقاوم شد که در این مجموعه، فرماندهان و جوانان غیوری تربیت شده‌اند و بدون‌تردید راه مقاومت و راه حزب‌الله توسط این جوانان و فرماندهان شجاع و دلیر، با قدرت و استورای طی خواهد شد و پرچم مقاومت هرگز زمین نخواهد ماند. رئیس قوه قضائیه در ادامه با برشمردن خصایص و ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله، گفت: شهید سید حسن نصرالله همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ملتزم به مبانی دینی بود و هیچ چیز جز پیروزی جبهه حق را آرزو نداشت؛ ولایتمداری و التزام و عشق به ولایت از دیگر ویژگی‌های سید مقاومت بود. شهید سید حسن، امور را مبتنی بر دین و عقلانیت پیش می‌برد و هیچگاه در مسیر مقاومت و جهاد، یأس به خود راه نمی‌داد و از شرایط سخت و صعب، هراسی نداشت.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت و به طور خاص از حزب‌الله لبنان حمایت می‌کند؛ دشمنان بدانند که مکتب مقاومت و جهاد، با ترورها و سنگرشکن‌ها و جنگنده‌های کذایی از بین نمی‌رود و یقیناً انتقام سخت شهدای والامقام محور مقاومت به دست مؤمنین از جنایتکاران صهیونیستی گرفته خواهد شد.
محسنی اژه‌ای همچنین ضمن گرامیداشت هفته فراجا، اظهار کرد: فراجا در زمره دستگاه‌هایی در کشور است که دارای مأموریت‌های خطیر و متنوع می‌باشد و جغرافیای این مأموریت‌های خطیر در سراسر ایران اسلامی از مرزها تا مرکز کشور امتداد دارد؛ فراجا در راه حفظ و تحکیم امنیت مردم و شهروندان با تروریست‌ها، اشرار، مخلان امنیت، قاچاقچیان و قانون‌شکنان مواجه می‌شود و در این مسیر شهید و جانباز تقدیم کشور می‌کند؛ قطعاً قوه قضائیه در انجام مأموریت‌های خطیر فراجا، به این نهاد خدوم، مساعدت و کمک می‌کند؛ اعضا و نیروهای فراجا نیز که در کف خیابان و صحنه‌های دیگر با اشرار و مخلان امنیت و قانون‌شکنان مواجه می‌شوند باید آموزش‌های متنوع و روزآمد را دریافت کنند؛ این امری مهم است که فرماندهی فراجا نیز بدان اهتمام و عنایت دارد؛ امروز شاهدیم که چنانچه قصور یا تقصیری در مجموعه فراجا رخ دهد، فرماندهی فراجا در برخورد با مقصران و قاصران، پیشقدم است و این نکته‌ای بسیار مثبت و ارزنده است. از سویی دیگر ضروری است بخش‌های مربوطه در تأمین تجهیزات به‌روز و کارآمد برای نیروهای فراجا، اهتمام کامل داشته باشند.  

 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.