stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 244405
  • 03 اسفند 1399 - 1:40
2

ابتلا آشپز به کرونا یک رستوران را در پیشوا تعطیل کرد

ابتلا آشپز به کرونا یک رستوران را در پیشوا تعطیل کرد

پیشوا- مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت پیشوا از پلمب یک رستوران به دلیل ابتلا آشپز به کرونا و تعطیلی و بازداشت مدیر یک تالار پذیرایی به علت عدم رعایت شیوه نامه ها در این شهرستان خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، عبدالله بهجتی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از تعطیلی و پلمب یک رستوران و یک تالار پذیرایی در پیشوا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رصد و بررسی‌های صورت گرفته از رستوران‌ها و تالارها این اماکن توسط بازرسان بهداشت پلمب شدند.

بهجتی در تشریح بیشتر جزئیات گفت: در راستای بازرسی‌های به عمل آمده یک تالار عروسی در پیشوا به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های تعیین شده تعطیل و مدیر این تالار بازداشت شد.

وی با بیان اینکه یکی از رستوران‌های شهرستان نیز به دلیل ابتلاء آشپز به کرونا و ادامه فعالیت تعطیل و پلمب شده است.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت پیشوا افزود: از همه واحدهای صنفی می‌خواهیم نسبت به رعایت پروتکل‌های تعیین شده حساسیت بیشتری داشته باشند تا بتوانیم از افزایش رشد بیماری جلوگیری کنیم.

وی اظهار داشت: در خصوص رعایت شیوه نامه‌ها به هیچ عنوان مماشات نخواهیم کرد و بررسی‌ها و بازرسی‌ها به صورت مداوم انجام خواهد شد و در این راستا از عموم شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و غیرقانونی صنوف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ به شبکه بهداشت اطلاع دهند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.