stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 24584
  • 26 دی 1394 - 19:48
3

خبرگزاری تسنیم: دو سوم کاندیداها مشمول “رد یا عدم احراز صلاحیت” شدند

منابع غیررسمی به تسنیم خبر دادند که صلاحیت حدود یک‌سوم از ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شد؛ بیش از ۹۰۰ نفر نیز در طول بررسی صلاحیت‌ها از کاندیداتوری انصراف داده‌اند.

قلم | qalamna.ir :
تسنیم نوشت: خبرنگار ما از برخی منابع غیررسمی کسب اطلاع کرد که از میان ۱۲هزار و ۱۲۳ نفری که برای نامزدی در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرده بودند، تاکنون بیش از ۹۰۰ نفر در طول روند بررسی صلاحیت‌ها انصراف داده‌اند. 
 
این منابع غیررسمی می‌گویند از تعداد باقی‌مانده، حدود یک‌سوم ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات اسفند صلاحیتشان احراز شده، یک‌سوم به‌طور قطعی صلاحیتشان برای این  انتخابات رد شده و یک‌سوم دیگر نیز تاکنون مشمول “عدم‌احراز” شده‌اند. این خبر هنوز از سوی مقامات رسمی تأیید نشده و در حد یک گمانه‌زنی از طریق کسب اطلاع از منابع غیررسمی است. 
 
تفاوت آنهایی که به‌طور قطع صلاحیتشان احراز نشده و آنهایی که تاکنون مشمول عدم‌احراز هستند، آنجاست که احتمال تأیید صلاحیت دسته دوم تا زمان آغاز تبلیغات همچنان وجود دارد. این افراد می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک و یا معرفی معرف‌های مورد اعتماد دستگاه‌های نظارتی در راستای احراز صلاحیت خود اقدام کنند.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.