stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 247189
  • 08 اسفند 1399 - 13:40
6

ملت ایران از مواضع هسته ای و موشکی خود عقب نشینی نخواهد کرد

ملت ایران از مواضع هسته ای و موشکی خود عقب نشینی نخواهد کرد

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: قطعاً ملت و دولت ایران از مواضع هسته‌ای و موشکی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی با اشاره به ایام البیض و اعتکاف گفت: در سال جاری و با توجه به شرایط کرونایی از برگزاری مراسم اعتکاف محرومیم، اما آن‌هایی که حال و هوای اعتکاف را دارند، می‌توانند، این حال و هوا را به خانه‌های خود منتقل کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با بیان اینکه پرورش و تربیت براساس فرهنگ دینی نسبت به آموزش اولویت دارد، تاکید کرد: آموزش و پرورش باید اهمیت بیشتری به تربیت دهد، ضمن تقدیر از زحمات امور تربیتی و مربیان عزیز به آن‌ها عرض می‌کنم، که در شرایط موجود فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کنونی هرچه در حوزه تربیت کار کنیم، کم است، معلمان جوان باید آستین همت را بالاتر زنند، امروز ما در جنگ نرم و هجمه‌های مبارزه با مظاهر ضد اخلاق و ضد دینی هستیم.

وی ضمن هشدار به جوانان گفت: نباید راه را گم کنیم و اجازه دهیم عده‌ای آدرس غلط به ما دهند، برخی افراد هرزه سیاسی که بوی تعفن رفتارهای غلط و زشت آن‌ها به مشام انسان را می‌آزارد، برای رسیدن به مطامع خود در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی از هیچ تلاشی برای آدرس دادن غلط به جوانان فروگذار نمی‌کنند، اکنون و با نزدیک شدن به انتخابات نیز بعید نیست، سر و کله عده‌ای هنرمندنما پیدا شود، اگرچه هنوز رفتارهای زشت سلبریتی های بی بصیرت و بعضاً بی هویت در گذشته فراموش نشده است.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: باید هوشیار بود و با آگاهی دادن به جوانان آنها را در برابر فتنه‌ها واکسینه کرد.

وی با بیان اینکه قبل از مدرسه و معلم، خانواده نیز نقش مؤثری در تربیت فرزندان دارد، گفت: والدین در تربیت فرزندان مسئول هستند، باید تربیت در خانه‌ها نهادینه شود، باید جوانان ما با شهدا مأنوس شوند.

محمودی اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها را ارزشمند دانست و اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید بین دولت و مجلس در این خصوص اختلاف نظر باشد.

وی به موضع قاطع و محکم مقام معظم رهبری در خصوص لغو تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: این موضع قاطع آب در لانه غربی‌ها انداخته و آن‌ها را دچار سردرگمی کرده است، این موضع مقتدرانه فصل الخطاب بوده و قطعاً ملت و دولت ایران هیچ‌گونه مذاکره‌ای نخواهد داشت و از مواضع هسته‌ای و موشکی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: آمریکا و اروپا باید بدانند، ملت ایران علیرغم تمام مشکلات موجود درس ایستادگی را از امام (ره) و شهدا آموخته و تا رسیدن به اهداف خود هرگز از پا نمی‌نشینند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.