stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 247944
  • 10 اسفند 1399 - 1:41
2

رباط کریم پول نمی خواهد/ تکلیف مترو را روشن کنید

رباط کریم پول نمی خواهد/ تکلیف مترو را روشن کنید

رباط کریم- نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرایی نشدن مترو در پرند و رباط کریم گفت: رباط کریم پول نمیخواهد، تکلیف مترو را روشن کنید.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای استان تهران که در شهرستان رباط کریم برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس وعده‌ها جانمایی دو ایستگاه مترو در مناطق «حکیم آباد» و «بازارک» رباط کریم در نظر گرفته شده بود که هنوز این وعده‌ها در هاله‌ای از ابهامات است.

نوروزی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین اظهارات مقرر شده بود که مترو پرند در سه فاز تا پایان خرداد سال ١۴٠٠ به بهره‌برداری برسد گفت: در جلسات عنوان شده بود که فقط سه کیلومتر از ریل گذاری این پروژه باقی مانده است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت «سیگنالینگ» قطار مترویی که از ایستگاه امام خمینی می‌آید افزود: این خط در حال حاضر به صورت آنالوگ و دستی است که نیاز به تغییر دارد.

وی عنوان داشت: اراضی که از سوی شرکت عمران پرند به شهرداری تهران داده شده است حق مردم پرند است و قرار بود در این اراضی اقداماتی صورت بگیرد که هنوز هیچ کاری در این اراضی انجام نشده است.

نوروزی اظهار داشت: هزینه آبرسانی که به شهرستان «سرخه» استان سمنان انجام شده از طریق فروش اراضی مردم پرند و توسط آبفا انجام شده که در این زمینه با وزیر نیرو موضوع مطرح شده و باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه تکلیف مترو پرند و رباط کریم مشخص نیست گفت: ما در این شهرستان‌ها پول نمی‌خواهیم تکلیف مترو را مشخص کنید چرا که ۶ سال است که ایستگاه مترو «حکیم آباد» و «بازارک» تصویب شده و معلق مانده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.