stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 248204
  • 10 اسفند 1399 - 13:40
3

نگرانی کشاورزان دشت ورامین نسبت به کاهش سهمیه و حقابه سد ماملو

نگرانی کشاورزان دشت ورامین نسبت به کاهش سهمیه و حقابه سد ماملو

ورامین- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان دشت ورامین نسبت به کاهش سهمیه و حقابه سد ماملو نگران هستند.

قلم | qalamna.ir :

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: راه اندازی مترو و دسترسی آسان به شبکه قطار شهری پایتخت یکی از مطالبات همیشگی مردم شهرستان‌های پیشوا، قرچک و ورامین بوده است که در این زمینه باید مطالعات بیشتری صورت بگیرد.

نوش آبادی در خصوص سرگردانی مردم و بی نظمی، تأخیر و کاهش تردد قطار مسافری مسیر پیشوا، ورامین، قرچک، به تهران گفت: در این خصوص موضوع با وزیر راه و شهرسازی مطرح شده است.

وی با انتقاد از این بی نظمی در قطار شهری به تهران عنوان داشت: برای رفع دغدغه مهم و اصلی مردم دیار ۱۵ خرداد که مترو است همواره گام‌هایی برداشته شده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهرستان ورامین با بیش از ۸۰ هزار هکتار اراضی قابل کشت، قطب مهم کشاورزی استان تهران و کشور است که به دلیل کمبود آب، تنها ۳۸ هزار هکتار آن زیر کشت انواع محصولات زراعی و باغی می‌رود.

وی با انتقاد از کاهش سهمیه و حق آبه کشاورزان از سد ماملو و مسدود کردن دریچه‌های خروجی آب سد ماملو به سمت اراضی کشاورزی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا اظهار داشت: در این خصوص نیز به وزیر نیرو تذکر جدی ارائه و مراتب اعتراض و نگرانی‌های کشاورزان انتقال داده شده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.