stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 250572
  • 16 اسفند 1399 - 15:47
0
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ایجاد امید و روحیه در بین مددجویان گامی در مسیر توانمندسازی است

ایجاد امید و روحیه در بین مددجویان گامی در مسیر توانمندسازی است
مرکزی_ مدیر کل و امدادگران کمیته امداد استان مرکزی به مناسبت سالگرد تأسیس کمیته امداد با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک دیدار کردند.
قلم | qalamna.ir :

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: کمیته امداد از بدو تأسیس منشاء خدمات ارزشمندی در نظام اسلامی بوده است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ایجاد نشاط و امید را در بین نیازمندان بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ایجاد امید و روحیه در بین مددجویان بسیار مهم و گامی مؤثر در مسیر توانمندسازی است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید ساده زیستی ، قناعت و صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود:باید کار به افراد کاردان و شایسته واگذار شود تا منشاء خیر و برکت در جامعه اسلامی شود.

امام جمعه اراک با بیان بر اینکه تلاش برای ایجاد اشتغال و ازدواج جوانان باید از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد و مسئولان این نهاد باشد، اظهار داشت:ایجاد مشاغل خرد و خانگی می تواند گامی مؤثر در راستای خودکفایی مددجویان تحت حمایت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه حفظ کرامت و عزت مددجویان و پرهیز از گداپروری بسیار مهم است، افزود:ما همه عضو خانواده کمیته امداد هستیم و خود را از این مجموعه ارزشمند و خادم محرومان جدا نمی دانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید به مناطق حاشیه نشین توجه بیشتری داشته باشند و با توزیع عادلانه خدمات ، امکانات را برای همه به طور مساوری فراهم نمایند،گفت:سختی و مشکلات در جامعه اسلامی با همدلی و همراهی قابل حل است.

مدیر کل کمیته امداد استان نیز اظهار داشت: در سال جاری تعداد ۸۰۰سری جهیزیه و کمک هدیه ازدواج توسط کمیته امداد به نوعروسان تحت اهدا شد.

مجید مومنی با اشاره به اینکه کمیته امداد با ایجاد مراکز نیکوکاری شرایطی را فراهم کرده که رسیدگی به امورات مردم توسط خود مردم انجام می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری ۹۸ مرکز بود که در حال حاضر با لطف پروردگار به ۲۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان افزایش یافته است.

وی از افزایش سه برابری مشارکت مردمی خبر داد و گفت: کمیته امداد امین مردم است و این میزان افزایش مشارکت مردمی نشانگر اعتمادبه این نهاد مردمی است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.