stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 2 October , 2024
  • کد خبر : 250682
  • 17 اسفند 1399 - 10:54
2

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس: آغاز اجرای طرح نظارت نوروزی تعزیرات در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس: آغاز اجرای طرح نظارت نوروزی تعزیرات در فارس
فارس- طرح نظارت ویژه نوروزی تعزیرات حکومتی در فارس از ۱۵ اسفند شروع شده وتا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات، حمایت از اقشار آسیب پذیر و نظارت بر اجرای شیوه نامه های  بهداشتی انجام می‌شود، گفت: این طرح با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف در سراسر فارس اجرایی شده است.
سالاری خاطرنشان کرد: این طرح با تمرکز بر اقلام مورد نیاز شهروندان همچون پوشاک، کیف، کفش، میوه، شیرینی، گوشت، مرغ، ماهی و دیگر اقلام اجرایی شده است.
وی از حضور فعال ۲۲ شعبه تعزیرات حکومتی استان در این طرح خبر داد و افزود: گشت‌های مشترک نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی در دو نوبت صبح و بعدازظهر، حتی در ایام تعطیل در بازار حضوری فعال دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با واحد صنفی متخلف برخورد تعزیراتی شده و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به فراز و نشیب‌های بازار خصوصا در عرضه کالا‌های اساسی، نسبت به گرانفروشی و احتکار کالا هشدار داد.
سالاری گفت: نقش نظارتی شهروندان به عنوان مهمترین و کارآمدترین مولفه نظارتی، تاثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع تخلف و سالم سازی فضای کسب و کار دارد که در این راستا شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه اینرتنتی www.t ۱۳۵.ir برای ارتباط دوسویه مردم و دستگاه‌های نظارتی، شکایات و گزارشات مردمی را ثبت و پیگیری می‌کند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.