stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 251287
  • 19 اسفند 1399 - 14:39
0
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی:

مطالبه گری یک شاخص مهم در جامعه است

مطالبه گری یک شاخص مهم در جامعه است
مرکزی_ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه مطالبه گری یک شاخص مهم در جامعه است، گفت: سطح مطابه گری مردم در استان مرکزی پایین است و این موضوع باید با تعامل بین رسانه و این معاونت رفع شود.
قلم | qalamna.ir :

محسن خیرمند امروز در نشست هم اندیشی با نخبگان، افزود: رسانه ها باید با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در این زمینه یاریگر ما باشند و مردم نیز با مطالبه گری بویژه در بخش مشکلات و مسائل اجتماعی به مشخص شدن آسیب های اجتماعی و رفع آنها در جامعه کمک کنند.

وی ابراز کرد: باید سطح اعتماد بین مردم و دادگستری افزایش یابد و مردم براحتی مشکلات اجتماعی را با این نهاد مطرح کنند و عنصری که میتواند این ارتباط را توسعه دهد رسانه ها هستند که با تنویر افکار عمومی میتوانند مردم را به سمت مطالبه گری اجتماعی سوق دهند.

این مقام مسئول سواد رسانه ای را از مهمترین نیازهای خبرنگاران دانست و تاکید کرد: ارتقای سواد رسانه ای در تحلیل موضوع یک گزارش اجتماعی و اشراف یک خبرنگار به آن حوزه در کیفیت تهیه یک گزارش اجتماعی کمک کننده به رفع مشکلات این حوزه بسیار تاثیرگذار است.

خیرمند در پایان یادآور شد: مطرح کردن مشکلات اجتماعی توسط رسانه ها باید به دور از سیاهه نمایی و براساس واقعیات باشد تا بتواند به بررسی و ارائه راهکار رفع آن کمک کند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.