stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 251390
  • 20 اسفند 1399 - 9:26
1
دبیر شورای اسلامی شهر اراک:

سرانه های بهداشتی و درمانی اراک بسیار پایین است

سرانه های بهداشتی و درمانی اراک بسیار پایین است
مرکزی_ دبیر شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا در انتقاد به پایین بودن سرانه های بهداشت و درمان گفت: سرانه های بهداشتی و درمانی استان مرکزی به ویژه شهر اراک بسیار پایین است.
قلم | qalamna.ir :

ایرج رضایی افزود: از همین رو بنده بارها درخواست کردم که بیمارستان دوم تامین اجتماعی در این شهر ساخته شود اما هیچ یک از مسوولین گوش شنوایی ندارند. اعضای شورای شهر اراک نمایندگان مردم هستند پس اگر درخواستی از مسوولین ارشد استانی می کنند بنابر خواسته های مردمی می باشد که با مراجعه به شورا بیان شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک در خصوص طرح ها و برنامه های دیده شده در بودجه سال ۹۹ که هنوز اجرایی نشده است، ادامه داد: در بودجه سال جاری برای ساخت پارک ها محله ای، منابع مناسبی در نظر گرفته شد اما هنوز قدمی در خصوص اجرای این مهم برداشته نشده است. در سوی دیگر نیز ساخت میادین میوه و تربار در پنج منطقه شهری اراک وجود دارد که متاسفانه هنوز اجرایی نشده که از سرپرست شهرداری تقاضا دارم اجرای این بازارچه ها را در راستای ارائه ارزان قیمت میوه به شهروندان، هر چه سریع تر در دستور کار قرار دهد.

رضایی در بخش دیگری از صحبت های خود به مبحث وضعیت بحرانی تیم فوتبال آلومینیوم پرداخت و خاطر نشان کرد: درست است که تیم فوتبال آلومینیوم به اسم کارخانه آلومینیوم اراک می باشد ولی این تیم متعلق به کل مردم استان مرکزی است لذا حل شدن سریع مشکلات این تیم باید در اولویت قرار گیرد. این اصل باید مد نظر گرفته شود که در تیم داری فوتبال می بایست از نیروها بومی و دارای تعهد استفاده شود تا از بروز آسیب های جدی جلوگیری به عمل آید. امروز باتوجه به وضعیت نامناسب تیم فوتبال آلومینیوم از نمایندگان اراک در مجلس شورای اسلامی می خواهم تا به این مساله ورود کنند و آسیب های به وجود آمده را به حداقل برسانند.

وی افزود: اگر مشکلات تیم فوتبال آلومینیوم با کمک شورای شهر اراک قابل حل می باشد این شورا از هیچ کمکی کوتاهی نخواهد کرد چرا که این تیم به دلیلی برای شادی شهروندان تبدیل شده و برای حفظ آن باید همه دست به دست هم دهند.

دبیر شورای اسلامی شهر اراک در پایان اظهار کرد: محسن مسن آبادی با کسب عنوان قهرمانی مسابقات قوی ترین مردان ایران به افتخاری برای اراک تبدیل شده است. باید از قهرمانان رشته های پهلوانی حمایت ویژه ای داشت زیرا آن ها به الگوی برای جامعه تبدیل می شوند. به جای آن که میلیارد ها تومان در برخی رشته ها برای بازیکنان غیر بومی هزینه گردد باید از قهرمانان بومی حمایت شود تا این افتخار آفرینان در کشور و جهان شناخته شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.