stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 252459
  • 20 اسفند 1399 - 16:49
2
شهردار‌بندرعباس:

در جهانی شدن بندرعباس،همه شهروندان شریک هستند

در جهانی شدن بندرعباس،همه شهروندان شریک هستند
هرمزگان-شهردار‌بندرعباس در بازدید از مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری با اعلام این مطلب افزود:شهر خلاق بندرعباس،با پیشینه درخشان فرهنگی،متعلق به همه شهروندان است که با خلاقیت و ابتکار،آیین ها و سنت های خود را پاس می دارند و برای گسترش آن ،تلاش می کنند .
قلم | qalamna.ir :

عباس امینی زاده گفت:تاریخ این شهر،شکوهمند و افتخار آفرین است و نشان شکوهمندی و افتخار آمیز بودن آن ،مردان و زنان کارآفرین و تلاشگر در عرصه های مختلف از جمله آیین ها،آداب و رسوم و صنعت و کارآفرینی است.

وی اظهار داشت:پاسداشت آیین ها و صنایع دستی بندرعباس،هدف اصلی شهر خلاق است و در این راستا برنامه هایی مختلف از جمله راه اندازی بازار دائم و بازار مجازی صنایع دستی،نمایشگاه های عرضه این صنایع و آموزشگاه ها برای گسترش فرهنگ صنایع دستی در دستور کار شهرداری است .

به گفته شهرداربندرعباس ،همه شهروندان ،کارآفرینان ،نخبگان ،دانشگاهیان ،اصناف،بخش های خصوصی و تعاونی،سازمانهای مردم نهاد و دستگاه های مرتبط اجرایی در پیشبرد اهداف شهر خلاق که گسترش صنایع دستی و آیین های سنتی بندرعباس است سهیم و شریک اند.در این بازدید،”احمد پایدار “مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس،گزارشی از آخرین اقدامات این مرکز،ارائه کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.