stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 255916
  • 23 اسفند 1399 - 2:06
0

ضرورت درختکاری در اقلیم خشک شهر قم/ تأثیر مثبت درختکاری در ایجاد نشاط اجتماعی در دوران کرونا

ضرورت درختکاری در اقلیم خشک شهر قم/ تأثیر مثبت درختکاری در ایجاد نشاط اجتماعی در دوران کرونا
قم -رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی قم گفت: در دین اسلام به مسئله درختکاری و حفظ درختان توصیه فراوانی شده است.
قلم | qalamna.ir :

حسن مالکی‌نژاد در مراسم درختکاری که با حضور جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ برگزار شد، با تأکید بر آثار و برکات درخت‌کاری برای نسل کنونی و آینده، اظهار داشت: درختکاری در شهر گرمسیر و کویری قم به‌خصوص در ایام تابستان، امری ضروری و مهم است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی قم با تأکید بر ضرورت کاشت درخت در راستای زیباسازی چهره شهر، افزود: خوشبختانه امسال هم توفیق کاشت نهال نصیب ما شده تا آیندگان بتوانند از نعمت وجود آن بهره‌مند شوند.

مالکی نژاد با اشاره به‌ضرورت درختکاری در راستای تغییر منظر شهر، گفت: همه ما می‌دانیم که درخت برای تمام اقشار جامعه نیاز بوده به‌طوری‌که آثار و برکات درختکاری به تمام انسان‌ها تعلق می‌گیرد.

وی درختکاری را امری پسندیده و ارزشمندی دانست و گفت: در دین اسلام به مسئله درختکاری و حفظ درختان توصیه فراوانی شده و نقش به سزایی در ایجاد نشاط اجتماعی و شادابی شهروندان به خصوصاً در دوران کرونا دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی قم با اشاره به آسیب‌ها و صدمات واردشده بر معتادان بهبودیافته، ابراز کرد: امروز اعضای کنگره ۶۰ باهدف جبران گذشته به میدان آمدند بنابراین وظیفه ما ایجاد قوت قلب برای این افراد و یاری‌دادن در راستای پیمودن این مسیر دشوار است.

مالکی نژاد با تأکید بر ضرورت ایجاد همدلی با اعضای کنگره ۶۰ خاطرنشان کرد: همراهی کردن با این افراد در حد توان، سبب ایجاد انگیزه و پایبند بودن آن‌ها در ادامه این مسیر می‌شود.

وی با اشاره به‌قرار گرفتن توکل بر خداوند به‌عنوان سرلوحه و سرمایه انسان در زندگی، تصریح کرد: وظیفه ما در راستای همکاری با اعضای کنگره ۶۰ مرهم گذاشتن بر جراحات واردشده بر روح و قلب این عزیزان است.

انتهای پیام/

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.