stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 256745
  • 21 اسفند 1399 - 19:14
0

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان
هرمزگان-سیزدهمین مرحله رزمایش همدلی و مواسات با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی با حضور معاون‌ سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد و مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در آیین توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در استان هرمزگان اظهار داشت: آخرین روز هفته احسان و نیکوکاری است و همه همکاران در سراسر استان در حال فعالیت و خدمت به فقرا و ایتام هستند.

علی الهیاری افزود: با توجه به اینکه در آستانه مبعث پیامبر اسلام قرار داریم و ایشان پیام‌آور رحمت و مهربانی در جامعه هستند و این رزمایش‌ها برگرفته از سیره و عمل پیامبر اکرم (ص) بوده است.

وی گفت: در استان با محوریت نماینده ولی‌فقیه به‌عنوان رئیس ستاد رزمایش و دبیری سپاه امام سجاد اتفاقات خوبی رخ داد و ۴۵۵ هزار بسته معیشتی تهیه و در میان نیازمندان توزیع شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این توزیع گسترده بسته‌های معیشتی و حس انسان دوستی و وظیفه‌شناسی ملت در برابر افراد نیازمند نشانگر این مطلب است که نظام جمهوری اسلامی به افراد کمتر برخوردار توجه ویژه‌ای دارد.

الهیاری با اشاره به اختصاص حدود ۷۰۰ میلیارد تومان از جانب دولت در سال جاری برای کمک به خانواده‌ای نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در سال جاری اتفاقات خوبی رقم خورد و خدمات دولت را بر سر سفره‌های فقرا قرار داده‌ایم و علاوه بر این ۱۵۰ میلیارد تومان نیز خیرین کمک کرده‌اند.

وی تأکید کرد: از محل صندوق امداد و ولایت کمیته امداد تسهیلات قرض‌الحسنه زیادی به مددجویان پرداخت‌شده است و برای خانواده‌های که در شرایط اضطرار بوده‌اند با پرداخت این وام‌ها توانستیم مشکلاتشان را حل کنیم، در بخش اکرام ایتام نیز خیران تاکنون ۴۵ میلیارد تومان مشارکت داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: امروز هر یتیم در استان هرمزگان به‌صورت ماهانه ۳۳۰ هزار تومان از کمک خیرین بهره‌مند می‌شود که رقم مناسبی است.

الهیاری افزود: امروز ما در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و تلفات ما در این جنگ افزایش آمار فقرا و گسترش فقر در جامعه خواهد بود که می‌توان این مسئله را با کمک‌های مردمی و ترویج انفاق در جامعه کنترل کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.