stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 260599
  • 22 اسفند 1399 - 14:52
0
امام جمعه اراک:

مجلس شورای اسلامی کانون مشورت نخبگان ملی برای تصمیم‌گیری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است

مجلس شورای اسلامی کانون مشورت نخبگان ملی برای تصمیم‌گیری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است
مرکزی_ امام جمعه اراک گفت:مجلس شورای اسلامی کانون مشورت ۲۹۰ نفر از نخبگان ملی برای تصمیم‌گیری و قانون‌گذاری برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، انتخابات ۱۴۰۰ را فرصتی برای تقویت وحدت آحاد ملت و تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: در یکی از حوزه‌های انتخابیه استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات مجلس شورای اسلامی هم برگزار می‌شود که مردم باید برای انتخاب افراد اصلح و امانت‌دار هوشمندانه عمل کنند.

وی ادامه داد: افراد شایسته و کاردان در حوزه‌های مختلف عمرانی، مبلمان شهری، مدیریت مالی و از همه مهمتر دلسوز و پایبند به آرمان‌های نظام و حساس نسبت به صیانت از بیت‌المال باید به عنوان نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر شرکت کنند و با تمام توان برای آبادانی شهرها تلاش کنند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی هم برای ریاست جمهوری و هم برای شورای اسلامی شهر، زمینه ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه آیینه ای برای عملکرد سالیانه دولت است و باید به شکلی تنظیم شود که رابطه مالی و اعتباری دولت با مردم، بانک مرکزی و همچنین مناسبات اقتصادی کشور با جهان به بهترین شکل ممکن ایجاد شود.

دری نجف آبادی ادامه داد: بودجه به صورت مستقیم با اقتصاد ملی و به صورت غیر مستقیم با بخش خصوصی و زندگی آحاد جامعه در ارتباط است بنابراین باید شاخص‌های آن به شکلی باشد که رضایتمندی عمومی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: همه مسائل در نظام اسلامی با برنامه‌ریزی پیش می‌رود و مسئولان باید حتی در دریافت بیت‌المال و تخصیص اعتبارات حاصل از این مهم، عدالت را رعایت کنند.

امام جمعه اراک در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه کشور در شرایط تحریم به سر می‌برد، بودجه و اعتبارات مالی باید باید باحساب و کتاب و برنامه‌ریزی هزینه شود و افرادی که در این مقوله مسئولیتی دارند باید بدانند که در مقابل خون ۲۳۰ هزار شهید مسئولند و خیانت به بیت‌المال، خیانت به خون شهدا است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.