stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024
  • کد خبر : 26228
  • 05 بهمن 1394 - 13:04
4

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بستری جهت شفاف سازی معاملات دولتی

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بستری جهت شفاف سازی معاملات دولتی

طبق آیین نامه فعالیت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و تبصره ۵ ماده ۱۶۹ قانون اصلاح قانون مالیات های مستقیم کلیه دستگاه های اجرایی موضوع بند ب ماده ۱ قانون برگزاری مناقصات مکلفند تمامی معاملات خود اعم از خرید های جزیی و متوسط ، مناقصه و مزایده را منحصرا در بستر سامانه دولت انجام دهند .

قلم | qalamna.ir :

قلم، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت سیستمی جهت انجام معاملات دستگاه های دولتی در بستر وب می باشد که بصورت یکپارچه ، غیرمتمرکز و تعاملی پیاده سازی شده است .  طبق آیین نامه فعالیت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و تبصره ۵ ماده ۱۶۹ قانون اصلاح قانون مالیات های مستقیم کلیه دستگاه های اجرایی موضوع بند ب ماده ۱ قانون برگزاری مناقصات مکلفند تمامی معاملات خود اعم از خرید های جزیی و متوسط ، مناقصه و مزایده را منحصرا در بستر سامانه دولت انجام دهند .

 

photo_2016-01-25_11-07-10محسن خورشیدی نماینده دفتر خدمات سامانه در استان همدان در این باره گفت: سامانه مذکور با هدف تسهیل در مراحل خرید و صرفه جویی در زمان ، هزینه و نیروی انسانی راه اندازی شده و موجب شفاف سازی در انجام معاملات دولتی و عدم اعمال سلیقه های فردی خواهد شد .با توجه به ابلاغیه ارسالی و الزام دستگاه های اجرایی همدان امید است با حمایت ویژه دستگاه های نظارتی استان و عنایت کلیه مدیران زمینه ورود سازمانها به سامانه فراهم گردد که الحمدالله تا حدودی این مهم صورت گرفته است

 

photo_2016-01-25_12-54-49همچنین علی بینایی نماینده دفتر خدمات سامانه در استان گیلان در همین خصوص افزود: در تکمیل توضیحات ارائه شده، این سامانه دستگاه های اجرایی را قادر می سازد کلیه مراحل خرید مناقصه و مزایده را از ثبت درخواست تا پرداخت وجه از طریق این سیستم یکپارچه انجام دهند که سیستمی تعاملی و برگرفته از تکنولوژی روز دنیا می باشد .
شرایط سامانه در استان گیلان با توجه به ابلاغیه ارسالی از سوی مدیریت محترم سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و الزام بکار گیری آن ، بحمدالله با حمایت مسئولین محترم استانی بویژه جناب آقای اصغریان معاونت محترم استانداری و جناب اقای مسرور مدیر کل محترم بازرسی استان گیلان تا به امروز ۴۷ دستگاه اجرایی و تعداد ۱۱۵ تامیین کننده ثبت نام خود را انجام داده اند که انشالله با عنایت ویژه مدیران ثبت نام کلیه دستگاه های اجرایی استان گیلان تا پایان امسال انجام گردد و کلیه معاملات این دستگاه ها از بستر سامانه صورت پذیرد.

دستگاه های اجرایی استان گیلان و استان همدان و تامین کنندگان حقیقی و حقوقی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام ثبت نام در سامانه با شماره های زیر تماس حاصل نمایند :
دفتر خدمات سامانه در گیلان : ۰۱۳۳۳۲۵۱۱۳۶
دفتر خدمات سامانه در همدان : ۰۸۱۳۲۵۲۰۷۱۶

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.