stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 268203
  • 24 اسفند 1399 - 11:47
0
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی:

دانشگاه آزاد اسلامی با دو رسالت عام و خاص فعالیت میکند

مرکزی_ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با دو رسالت عام و خاص، شبکه ای برای حل مسئله با مأموریت های مشخص است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر حسین کلانتری در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اراک به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اراک، به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت ها و اقدامات حوزه های امور مالی، آموزشی، پژوهشی و… واحد اراک و واحدهای استان مرکزی پرداخت.

در ادامه دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مفتخرم که در خدمت اعضای هیات علمی، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستم و با همه توان از دانشگاه آزاد اسلامی دفاع خواهم کرد.

وی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد در راستای ارتقای آموزش عالی کشور گام بردارد، تنها از طریق دانشگاه آزاد اسلامی می تواند آموزش عالی کشور را اصلاح کند، گفت: ارتقای علمی از جمله رسالت های دانشگاه آزاد اسلامی است و یکی از علت های موفقیت این دانشگاه نیز پاسخگو بودن آن است که حضور و ثبت نام دانشجویان در ترم های جدید نشان از این واقعیت دارد.

دکتر طهرانچی از رشد مناسب جمعیت دانشجویی در سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: تأسیس سراهای نوآوری و مهارتی در راستای ایجاد اشتغال برای دانشجویان و فرزندان کشور امری باارزش است. همچنین طی تفاهم نامه ای که با بانک تجارت منعقد شده، دوهزار میلیارد برای پژوهش های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نمره نفر ماحصل عملکرد و فعالیت های مجازی ترم اول دانشگاه آزاد اسلامی طی سال جاری و در شرایط سخت کرونایی است، این در حالی است که دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته پرافتخارترین واحد علمی کشور به جهت پیشگام بودن در اجرای آموزش های مجازی یکپارچه بود. دانشگاه های دولتی نیز به پیروی از این طرح، آموزش های مجازی را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۷۰ هزار کلاس درس در دانشگاه آزاد اسلامی فعال است، گفت: حدود ۱۱۵ هزار دانشجوی جدید در ترم بهمن سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند که نشان از میزان مقبولیت این دانشگاه نزد مردم دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بیش از ۳۰ هزار دانشجوی بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند که نشان از روزهای خوبی است که در پیش این دانشگاه است. امیدواریم با تلاش و دلسوزی اعضای هیات علمی این دانشگاه، افق های روشن تری پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.