stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 268288
  • 24 اسفند 1399 - 12:07
2
رييس بيمارستان كودكان بندرعباس:

آغاز به کار جراحی فوق تخصصی کودکان در بیمارستان کودکان بندرعباس

آغاز به کار جراحی فوق تخصصی کودکان در بیمارستان کودکان بندرعباس
هرمزگان-رييس بيمارستان كودكان بندرعباس از آغاز به كار فوق تخصص جراحي كودكان و فعاليت اتاق عمل كودكان به صورت تخصصي از اسفندماه سال جاري در مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كودكان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر عبدالمجید ناظمی افزود: از اسفندماه ماه سال جاری این مرکز درمانی از نظر ارائه خدمات تخصصی جراحی اطفال آماده خدمت به بیماران می باشد.

وی بیان داشت: دکتر سعیده مجیدی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی اطفال، هفته گذشته کار خود را در اتاق عمل بیمارستان کودکان با انجام دو عمل جراحی آترزی مری و آترزی دئودنوم در یک نوزاد نارس آغاز کرد که سرپرستار بخش NICU در حال حاضر حال عمومی نوزاد خوب می باشد.

رییس بیمارستان کودکان بندرعباس تصریح کرد: با توجه به اینکه در گذشته به دلیل مشکلات متعدد ناچار به اعزام کودکان جهت اعمال جراحی اورژانسی به مراکز دیگر بودیم که قسمت عمده ای از مشکلات اتاق عمل این مرکز به لحاظ کمبود این رشته تخصصی و همچنین کمبود متخصص بیهوشی اطفال بوده است، هم اکنون با حضور فوق تخصص جراحی کودکان انتظار می رود با یاری مسئولین جهت مرتفع شدن کمبود متخصص بیهوشی، شاهد کاهش چشمگیر مشکلات جراحی اطفال و اعزام کودکان به مراکز دیگر باشیم.

دکتر ناظمی به نیابت از اساتید، کادر اتاق عمل و سایر پرسنل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کودکان از دکتر محمد خزدوز متخصص جراحی عمومی بعنوان یک همکار صدیق و دلسوز که سال ها در نبود فوق تخصص جراح اطفال بی هیچ چشم داشتی در این مرکز به جراحی کودکان اهتمام داشت و هم اکنون نیز جهت کمک به فوق تخصص جراحی کودکان اعلام همکاری نموده اند، تقدیر و تشکر کرد.

درمانگاه جراحی اطفال صبح روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته در محل کلنیک تخصصی و فوق تخصصی کودکان جهت ارائه خدمات به هم استانی ها فعال می باشد. و عمل های جراحی اورژانسی هم در مواقع لزوم صورت می گیرد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.