stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 268913
  • 24 اسفند 1399 - 14:57
1
مدير امور آب و فاضلاب شهرستان فراهان خبر داد،

انجام بیش از ۱۱ هزار متر لوله گذاری آب در شهرها و روستاهای شهرستان فراهان طی سال ۹۹

انجام بیش از ۱۱ هزار متر لوله گذاری آب در شهرها و روستاهای شهرستان فراهان طی سال ۹۹
مرکزی_ مسعود عالي از لوله گذاري آب در شهر ها و روستاهاي اين شهرستان شامل اجراي خطوط انتقال آب و شبكه توزيع به طول 11 هزار و 200 متر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

وی در این رابطه افزود: به منظور آبرسانی به شهر فرمهین۱۹۰۰ مترخط انتقال آب به قطر ۳۱۵ میلی متر و برای آبرسانی به شهرک ولیعصر این شهر نیز ۱۳۰۰ متر شبکه آبرسانی مجموعا ًبا هزینه ای بالغ بر ۱۶ هزار میلیون ریال اجرا شده است.

عالی از پایان عملیات اصلاح و توسعه شبکه های توزیع آب در روستاهای دستجان، کودزر، بورقان، امیرآباد، دولت آباد ، نظام آباد، درویشان، ضیاء آباد، تبرته، قرمزجشمه، ونک ، برزآّباد، مجدآباد نو و گونه به طول تقریبی ۸ هزار متر خبر داد وافزود :این عملیات با هزینه ای بالغ بر ۸.۵ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فراهان از تجهیز یک حلقه چاه آب درشهر تلخاب با عمق ۶۰ متر و آبدهی ۸ لیتر در ثانیه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد و اعلام نمود : با احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی و ارتقاء ظرفیت ایستگاه پمپاژ آب در روستاهای فشک و چاقر با هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال،ظرفیت تولید و ذخیره آب شرب این روستاها افزایش یافت.

وی مرمت و بازسازی مخازن روستاهای بورقان، مجدآباد کهنه ،دستجان و عزیزآباد را از دیگر اقدامات این امور طی سال ۹۹ بر شمرد و افزود : همچنین طی این مدت تعداد ۸ عدد حوضچه (منهول) در سطح روستاها مرمت و بازسازی و۹ دستگاه تله متری در ایستگاه های پمپاژ این روستا ها نیز تعمیر و بازسازی شده است.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.