stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 268917
  • 24 اسفند 1399 - 15:11
1
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد،

دانشجویان درگیر با کرونا واکسینه می شوند

دانشجویان درگیر با کرونا واکسینه می شوند
مرکزی_ رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۵۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی اراک که از نزدیک و مستقیم با بخش بیماران کرونایی در ارتباط بودند، تا قبل از عید نوروز واکسینه می شوند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر سید محمد جمالیان گفت: دانشجویان با آغاز بحران کرونا به کمک کادر درمان آمدند و اکنون که یک سال از شیوع آن می گذرد، تعدادی از کسانیکه مستقیماً و مستمر در بخش کرونا و بیماران کرونا از نزدیک در ارتباط بودند نیز واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای واکسیناسیون تمام دانشجویان تا اواخر بهار و اوایل تابستان شاهد بازگشت به حالت عادی و برگزاری کلاس ها و امتحانات باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از دانشجویان  خواست تا آخرین اخبار این حوزه را از نحوه توزیع، تزریق و یا افرادی که شامل دریافت فاز نخست این واکسن می شوند را تنها از طریق کانال شورای صنفی و روابط عمومی دانشگاه که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، دنبال نمایند.

وی گفت: در این جلسه که نمایندگان دانشجویان در شورای صنفی، معاونین فرهنگی دانشجویی و آموزش حضور داشتند موانع و مشکلات پیش رو مطرح و با توجه به تعامل خوبی که مجموعه دانشگاهی با دانشجویان وجود دارد، امیدواریم این چالش ها هر چه زودتر برطرف شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، افتتاح زمین چمن مصنوعی، از سرگیری کار ساخت خوابگاه جدید ۲۴۰ نفره دانشگاه و همچنین افتتاح خوابگاه شهید شکری واقع در دانشکده دندانپزشکی را از جمله اقدامات خوب دانست.

این مقام مسئول همچنین چالش های پیش روی کارآموزی دانشجویان بیمارستان های ولی عصر(عج) و امیرکبیر، رخت کن و استراحت دانشجویان و سهولت در نحوه پرداخت شهریه دانشجویان شهریه پرداز را مهم ترین موانع پیش روی دانشجویان برشمرد.

جمالیان در پایان یادآور شد: هدف اصلی شورای صنفی دانشگاه رسیدن به شرایط مطلوب و سطح یک شدن است و در این راه تمام تلاش خود را در این رابطه انجام خواهیم داد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.