stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 272041
  • 25 اسفند 1399 - 14:11
1

اجاره ویلا در کردان با مونو ویلا

قلم | qalamna.ir :

کردان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت و داشتن آب و هوای مناسب نظر پایتخت نشین ها را برای سفر به این منطقه جلب کرده است تا برای مدتی هم که شده از ترافیک و شلوغی تهران دور شده و از سفر خود به کردان لذت ببرند و مدتی را استراحت کنند.

چگونه در کردان ویلا اجاره کنیم؟

یکی از مواردی که لذت سفر شما به کردان را دو چندان می کند داشتن اقامتگاهی مناسب در این منطقه می باشد . شما عزیزان می توانید با قیمتی مناسب ویلای مناسبی در این منطقه اجاره کنید . سایت های متنوعی در این زمینه وجود دارد که شما می توانید لیست ویلاهای لوکس با قیمت مناسب را ببینید و ویلای دلخواه خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید . شما می توانید در سایت مونو ویلا لیست اقامتگاه های موجود در کردان را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید و ویلای دلخواه خود را به صورت آنلاین در وب سایت مونو ویلا رزرو نمایید
برای مشاهده لیست ویلاهای کردان می توانید به صفحه اجاره ویلا در کردان وب سایت مونو ویلا مراجعه نمایید

اجاره ویلا لوکس در کردان

کردان به علت داشتن طبیعتی فوق العاده در آن ویلا های لوکس زیادی ساخته شده است . ویلاهایی که دارای امکانات فراوانی از جمله استخر و جکوزی و آشپزخانه های مدرن است . داشتن انواع امکانات در ویلا های لوکس باعث دو چندان شدن لذت و آرامش بیشتر برای شما عزیزان در سفر به این منطقه می شود.
برای مشاهده لیست ویلاهای لوکس در کردان می توانید به صفحه اجاره ویلا لوکس در کردان مراجعه نمایید.

اجاره ویلا ارزان در کردان
اگر می خواهید هزینه سفر به کردان را کاهش دهید می توانید از ویلاهای ارزان موجود در این منطقه استفاده نمایید . مزیت اجاره ویلا ارزان در کردان این است که علاوه بر کاهش هزینه سفر به کردان می توانید از امکانات ویلا استفاده کرده و تجربه خوبی از سفر به این منطقه داشته باشید
بهترین مناطق دیدنی کردان

برج مقبره کردان

یکی از مناطق تاریخی کردان که قدمت آن به زمان سلجوقیان مربوط می شود برج مقبره کردان می باشد. از نظر ظاهری سقف این برج به شکل کلاه خود بوده و روی آن سوراخ هایی وجود دارد که باستان شناسان احتمال می دهند برای چرخش هوا و دفع کردن رطوبت بوده است. البته اهالی روستا احترام خاصی برای این مقبره قائل هستند و آن را به عنوان امام زاده حسین از نوادگان امام سجاد (ع) میشناسند.

سایت پروازی کردان
یکی از تفریحات هیجان انگیزی که می توانید در کردان انجام دهید، پرواز با پاراگلایدر است. برای انجام این کار تنها کافی است تا به سراغ سایت پروازی کردان رفته و آموزش های لازم را ببینید. در این سایت پروازی مربیان به شما با استفاده از بهترین متد، آموزش های لازم را داده و پس از مدتی می توانید به تنهایی پرواز را تجربه کنید. این سایت اولین بار در تاریخ ۱۸ آبان ۹۶ افتتاح شد.

مجموعه ورزشی ایثار
مجموعه ورزشی ایثار که آن را با نام های دیگری مثل دهکده تفریحی کردان یا دهکده آرامش می شناسند، یکی از دهکده های تفریحی در منطقه کردان بوده که می توانید به آن سر بزنید و لحظات لذت بخشی را در این دهکده تفریحی تجربه کنید. در مجموعه ورزشی ایثار، ۶۴ سوئیت ویلا نیز در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند در صورت نیاز در این سوئیت ها و ویلاها مستقر شوند. این مجموعه دارای امکانات تفریحی مختلفی نیز است که از مهم ترین آن ها می توان به زمین فوتبال چمن مصنوعی، زمین فوتبال ساحلی، سالن ورزشی برای فوتبال، بسکتبال، والیبال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و… اشاره کرد. این مجموعه همچنین چندین رستوران و کافی شاپ دارد که می توانید به سراغ آن ها رفته و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را در این رستوران ها و کافی شاپ ها میل کنید.
برای مشاهده لیست بهترین مناطق دیدنی کردان می توانید مقاله بهترین مناطق دیدنی کردان در سایت مونو ویلا را مطالعه نمایید.
 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.