stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 272634
  • 25 اسفند 1399 - 17:34
2

عملیات قرائت پتانسیل (Reading)3500 کیلومتر خطوط لوله انتقال گاز به پایان رسید

عملیات قرائت پتانسیل (Reading)3500 کیلومتر خطوط لوله انتقال گاز به پایان رسید
هرمزگان-مدیر منطقه 6 انتقال گاز از پایان عمليات ردينگ 3500 كيلومتر خطوط لوله تحت پوشش این منطقه و همچنین بازديد 125 ايستگاه حفاظت كاتديك با مجموع 10080 نفر ساعت تا پايان سال 1399 خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا عربلو گفت: هدف از انجام ردینگ(قرائت پتانسیل خطوط) و بازدید (ایستگاه های حفاظت کاتدیک) بررسی سطح پتانسیل حفاظتی خطوط لوله و انطباق با استانداردهای حفاظت کاتدیک به منظور حصول اطمینان از عملکرد مناسب سیستمهای حفاظتی و جلوگیری از بروز خوردگی خارجی خطوط و تاسیسات وابسته مدفون طبق برنامه نت سالیانه است.
وی ضمن اشاره به گستردگی جغرافیایی منطقه در محدوده چهار استان و انجام ردینگ در دوبازه زمانی سالیانه در طول مسیر خطوط لوله به مسافت ۳۵۰۰ کیلومتر با شرایط اقلیمی متفاوت و محدودیت های کمبود نیروی انسانی با توجه به پروژه های در دست اقدام، گفت: انجام نشدن به موقع ردینگ خطوط لوله گاز و بازدید از ایستگاه های حفاظت کاتدیک، عدم آگاهی از عملکرد مناسب سیستم حفاظت کاتدیک و افزایش خوردگی خطوط لوله را به دنبال خواهد داشت.
مدیر منطقه ۶ انتقال گاز در پایان از تلاش های کلیه همکاران تعمیرات برق و کنترل خوردگی مجموعه معاونت عملیات خطوط لوله و خدمات اجتماعی و رفاهی منابع انسانی منطقه تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.