stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 275431
  • 27 اسفند 1399 - 12:42
0
عضو مجلس خبرگان رهبری:

باید گفتمان انقلاب را به جهان‌ ‌معرفی کنیم

باید گفتمان انقلاب را به جهان‌ ‌معرفی کنیم
قم -عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ترویج اختلاف در مذهب یکی از برنامه‌های دشمنان بوده و به رشد مسلمانان آسیب‌زده است.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا رمضانی در جلسه شورای سیاست‌گذاری قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب که در دبیرخانه مجمع برگزار شد، اظهار داشت: ترویج اختلاف در مذهب یکی از برنامه‌های دشمنان بوده و به رشد مسلمانان آسیب‌زده است.

وی بابیان اینکه امروز دنیا تشنه معارف ناب اهل‌بیت (ع) است، افزود: در آلمان ۲هزار و ۷۰۰ مرکز اسلامی به‌صورت رسمی مشغول به فعالیت است، در انگلستان بیش از ۲هزار۷۰۰ مرکز اسلامی وجود دارد و در برخی از شهرهای اسلامی جمعیت مسلمانان از دیگران بیشتر است همانند بروکسل بلژیک که ۵۶ درصد جمعیت آن، مسلمان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و منابع غنی ما به زبان دنیا عرضه شود، می‌توانیم دنیا را فتح کنیم و قدرت اسلام ناب را به همگان نشان دهیم.
رئیس مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) عنوان کرد: امروز بشر به دنبال برطرف نمودن نیازهای واقعی خود است و مکتب اهل‌بیت(ع) بدون شک تأمین‌کننده این نیازها در حوزه‌های گوناگون بوده و سخن آنان تمام‌شده است و آموزه‌های دینی می‌تواند نیاز آنان را مرتفع کند.

رمضانی بابیان اینکه باید گفتمان انقلاب را به جهان‌ ‌معرفی کنیم، تصریح کرد: حوزه باید از اصل ولایت صیانت کند، تکلیف و رسالت جهانی بر عهده حوزویان است،حوزه علمیه قم باید در مسائل فقهی، مباحث دینی و دین‌پژوهی فعال‌تر بوده و در موضوعات گوناگون همچون اخلاقیات، اعتقادات و سایر بخش‌ها، برجستگی‌های خود را نشان دهد.

وی با اشاره به برنامه‌های استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: غرب سبک زندگی مدنظر خود را به همگان تحمیل می‌کند و ما باید جایگزین مناسب آن‌که اسلام ناب و معارف اهل‌بیت (ع) است را عرضه کنیم، اگر به‌درستی عرضه شود مطابق با سخن خود اهل‌بیت(ع) موردپذیرش قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز در این جلسه گفت: روز گذشته طرحی را با عنوان کارسازی برای نظام که از سوی مجمع نمایندگان طلاب تدوین‌شده بود، به آیت‌الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه تحویل داده شد که در صورت اجرا، ثمرات بسیار زیادی را خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر عضو شورای سیاست‌گذاری قرارگاه حوزه انقلابی در این جلسه خاطرنشان کرد: امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی قابل‌تعمیم است و باید مطابق با آن حرکت کنیم؛ همچنین باید در مقابل نفوذی‌ها و خوارج داخلی ایستاده و نظام را برای همدلی و تقویت مستضعفان جهان پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.