stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 275449
  • 27 اسفند 1399 - 12:42
1

آمادگی کامل آتشنشانی قم برای چهارشنبه‌سوری/بازدیدهای ایمنی از مراکز اقامتی در نوروز و نیمه شعبان

آمادگی کامل آتشنشانی قم برای چهارشنبه‌سوری/بازدیدهای ایمنی از مراکز اقامتی در نوروز و نیمه شعبان
قم -مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: برای چهارشنبه‌سوری با ناجا، سپاه، هلال‌احمر و اورژانس هماهنگی‌های لازم انجام‌شده و در حال حاضر چهار اکیپ با نظارت ناجا در سطح شهر مستقرشده است.
قلم | qalamna.ir :

عباس جعفری از آمادگی سازمان آتش‌نشانی در روز چهارشنبه‌سوری خبر داد و اظهار داشت: برای چهارشنبه‌سوری با ناجا، سپاه، هلال‌احمر و اورژانس هماهنگی‌های لازم انجام‌شده و در حال حاضر چهار اکیپ با نظارت ناجا در سطح شهر مستقرشده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم چالش در بلاتکلیفی اسکان و ورود زائران به شهر قم را مطرح کرد و افزود: دوگانگی تصمیم در حوزه اسکان ما را دچار مشکل کرده و بسیاری از پتانسیل بازدیدها را از دست دادیم.

جعفری از عدم امکان بازدید از برخی مراکز اقامتی در روزهای پایانی خبر داد و تصریح کرد: اگر قرار باشد اسکان را از صفر آغاز کنیم متأسفانه مدارس را از دست داده‌ایم، درحالی‌که در سال گذشته شرایط ایمنی اسکان تعداد ۴۶۰ مدرسه و فضاهای ورزشی را بازدید کردیم.

وی با درخواست از ستاد ملی کرونا بر تسریع ابلاغ دستورالعمل‌های جدید خاطرنشان کرد: امیدواریم حداقل چند ساعت قبل از بازگشایی محل‌های اسکان به ما اطلاع داده تا بتوانیم اکیپ اعزام کرده و بازدیدهای لازم از آشپزخانه انجام و ایمنی آن تأیید شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان دوباره شرایط سخت سازمان آتش‌نشانی در ایام نیمه شعبان و تعطیلات نوروزی، یادآور شد: شهرداری پیش‌بینی حضور سه میلیون مسافر را به شهر قم کرده است، چراکه نباید گروه امداد و آتش‌نشانی در این شرایط غافلگیر شوند.

انتهای پیام

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.