stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 277446
  • 27 اسفند 1399 - 8:29
1
با حضور استاندار مركزي برگزار شد،

بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی در شهرستان فراهان

بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی در شهرستان فراهان
مرکزی_ خط انتقال دوم آبرساني به شهر فرمهين و پروژه هاي آبرساني به 3 روستاي فردقان ، كسرآصف و فشك در شهرستان فراهان با حضور مهندس آقازاده استاندار مركزي ، معمار نيار فرماندار فراهان و حجت الاسلام شاه محمدي امام جمعه اين شهرستان به بهره برداري رسيد.
قلم | qalamna.ir :

در این مراسم مسعود عالی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فراهان هزینه اجرای این ۴ پروژه آبرسانی را ۴۴.۲ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت : خط انتقال دوم آبرسانی به شهر فرمهین به طول ۵ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اجرا شد.

وی افزود : برای اجرای پروژه آبرسانی به روستای فردقان عملیاتی شامل ساخت یک باب مخزن ذخیره آب ۱۰۰ متر مکعبی ، اجرای ۴.۹ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه آبرسانی و نصب ۱۷۵ فقره انشعاب آب با هزینه ای بالغ بر۲ / ۷ میلیارد ریال انجام شده است.

عالی همچنین به ساخت مخزن ذخیره آب با حجم ۵۰۰ متر مکعب در روستای فشک با هزینه ای بالغ بر ۵/ ۶میلیارد ریال اشاره نمود و اظهار داشت : برای آبرسانی به روستای کسر آصف این شهرستان نیز حفر یک حلقه چاه ، اجرای ۴.۲ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و نصب ۱۷۰ فقره انشعاب آب با هزینه ای بالغ بر ۵.۵ میلیارد ریال انجام شد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.