stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 28218
  • 17 بهمن 1394 - 11:18
0

حشمتیان: مردم به کسانی رای دهند که اخلاق انتخابات را رعایت می‌کنند

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: نهادهای امنیتی و انتظامی باید به شدت با بی اخلاقی‌ها و تخریب‌ها مقابله کنند.

قلم | qalamna.ir :

حشمتیانقدرتعلی حشمتیان با نزدیک شدن به زمان انتخابات ، تخریب ها و تهمت‌ها در فضای مجازی بیشتر شده است و عده ای با انتشار عکس‌ها و اخبار جعلی دنبال از صحنه خارج کردن رقبا هستند.

وی در ادامه افزود:‌رهبری فرموده اند که حفظ آبروی افراد حق الناس است پس نهادهای امنیتی و همچنین قوه قضاییه باید به شدت با اقدامات تخریبی مقابله کنند و اجازه ندهند آبروی کسی ریخته شود. این نهادها بدون چشم پوشی باید با همه متخلفان برخورد کنند. رسانه های رسمی و صدا و سیما هم نقش مهمی در روشن گری و مقابله با این اقدامات تخریبی دارند.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات تخریبی با هدف ورود افراد ناصالح به مجلس انجام می‌شود خاطرنشان کرد: برای اینکه مجلس منسجم، متحد ، همگام با دولت و مردم و مطیع رهبری و دور از افراط و تفریط داشته باشیم باید از موج اقدامات تخریبی جلوگیری شود.

وی همچنین با بیان اینکه تخریب با این هدف هم انجام می‌شود که از حضور و مشارکت مردم در انتخابات جلوگیری شود، تصریح کرد: مردم باید هوشیار و آگاه باشند و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات جواب محکم به افرادی دهند که دلسوز نظام نیستند و به جای رقابت سالم به تخریب رقیب روی می آورند.

حشتمیان در پایان گفت:‌در برجام همه شاهد تخریب و تهمت‌ها بودیم که راه به جایی نبرد. امید داریم که تخریب ها نیز در انتخابات راه به جایی نبرد و مردم به کسانی رای دهند که اخلاق انتخاباتی را رعایت می‌کنند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.