stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 289718
  • 01 فروردین 1400 - 13:03
5

رییس مجمع نمایندگان خوزستان: همراه کادر درمان هستیم

رییس مجمع نمایندگان خوزستان: همراه کادر درمان هستیم
خوزستان - رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان خوزستان از هیچ تلاشی برای همراهی کادر درمان، در مقابله با ویروس کرونا دریغ نکرده و انتظار می‌رود مردم نیز با رعایت نکات بهداشتی بیشتر از همیشه قدردان این ایثارگری‌ها باشند.
قلم | qalamna.ir :

سید کریم حسینی در بازدید از بیمارستان رازی اهواز و تبریک سال نو به مجموعه کادر درمان و پزشکان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز پارسال با استفاده از ظرفیت کادر درمان و پزشکی خود تلاش فراوانی را در مهار ویروس کرونا و همچنین خدمت رسانی به مردم داشت که جا دارد در نخستین روز از سال جدید از این مجموعه قدردانی کنیم.

وی افزود: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، همواره در کنار مجموعه دانشگاه ‌علوم ‌پزشکی بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به این تلاشگران و مجاهدان عرصه سلامت دریغ نخواهند کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این روز توفیقی حاصل شد تا از نزدیک روند خدمت رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا را در بیمارستان رازی

مشاهده و بررسی کنیم و امید است مردم خوزستان نیز با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تردد غیرضروری، ضمن حفظ سلامت خود، خستگی را از تن کادر درمان خارج کنند.

در این دیدار که رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز حضور داشت، رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک سال جدید به کادر درمان و پزشکی بیمارستان رازی، مسایل و مشکلات آنها را بررسی کرد.

هم اکنون هشت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۰ شهرستان نارنجی هستند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.