stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 31392
  • 28 اسفند 1394 - 12:05
3

دعوت محمود صادقی از مردم برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات

محمود صادقى، منتخب اصلاح طلب مجلس تهران از مردم براى حضور پرشور در دور دوم انتخابات مجلس دعوت کرد

قلم | qalamna.ir :
پویش، محمود صادقی در پیامى نوشت:
 
به نام خدا
امسال در حالی آمدن فصل بهار و حلول سال نو را جشن می¬گیریم که ملت ما پس ازپشت سرنهادن یک دهه تنش و چالش در عرصه بین المللی با انتخاب دولت تدبیر و امید در گام اول به تفاهمی عزت¬مندانه با قدرت های جهانی دست یافت و درگام دوم با مشارکت حداکثری درانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فصلی تازه از حیات سیاسی خود را آغاز کرد. فصلی که هیچیک از جریانات سیاسی برنده مطلق یا بازنده مطلق میدان نیست و نباید باشد. فصلی که انتظارمی رود در آن همه جریان ها و گرایش¬های سیاسی با استفاده از تجارب گذشته، گفتمان تکریم و احترام متقابل را جایگزین گفتمان تهدید و تخریب کنند وبا پذیرش تکثر سلایق و رویکردها و رعایت اخلاق، به حقوق سیاسی و اجتماعی یکدیگر احترام بگذارند و در راستای منافع و مصالح ملی به فکر چاره جویی برای حل مشکلات متراکم اقتصادی و اجتماعی مردم رنج¬دیده باشند. امید است تجربه مدیریت دولت گذشته که بقا و حیات خود را در ماجراجویی درروابط بین المللی و هرج و مرج و تفرقه افکنی در روابط داخلی می دید به همگان ضرورت رواداری و احترام به خردجمعی و پرهیز از تنش و رعایت قواعد اخلاقی و عقلانی را آموخته باشد.
جریان اصلاح طلبی که ریشه در تاریخ دیرین مبارزات آزادیخوانه ملت ایران دارد با اتخاذ رویکرد انتظارات حداقلی و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال ۹۴ اثبات کرد که، به رغم تنگناها و محدودیت های توانفرسای موجود، خواسته های اصلاحی خود را جز از طریق روش های مدنی تعبیه شده در درون نظام جمهوری اسلامی دنبال نمی کند و برخلاف تبلیغات تخریبی رقیب همواره با احترام به ساختارها و ارکان سیاسی نظام، تأمین احترام بیشتر و تمکین حاکمیت به حقوق ملت و بهبود و ارتقاء فرآیند مشارکت آحاد شهروندان در قدرت را وجهه همت خود قرار داده است.
نتیجه انتخابات مجلس دهم نوید بخش برقراری نوعی توازن واعتدال در سپهر سیاست ایران در سال های آینده است. توازنی که می تواند پایه گذار دورانی شکوفا برای همبستگی و همکاری و هم افزایی نیروهای سیاسی برای حرکت در جهت تحقق اهداف انسانی و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی باشد.
ضمن عرض تبریک به مناسب سال نو، از مردم عزیز ایران می خواهم با تکرار مشارکت پرشور خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت ۹۵ گام دوم را تکمیل کنند و با انتخاب نامزدهای مورد حمایت ائتلاف امید در سراسر کشور و تشکیل مجلسی مقتدر زمینه را برای هم گرایی مجلس با دولت و شتاب بخشیدن به توسعه و رشد همه جانبه و نیل به آرامش و رونق اقتصادی و نشاط سیاسی و اجتماعی ایران عزیز هموارگردانند.
محمود صادقی
منتخب مردم تهران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.