stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 314691
  • 11 فروردین 1400 - 14:11
0

لیست هتل‌های مشهد نزدیک حرم

قلم | qalamna.ir :

مشهد به‌دلیل توریست‌پذیر بودن، بیشترین تعداد هتل، هتل‌آپارتمان، سوئیت‌ها و خانه‌های اجاره‌ای برای اسکان مسافران را دارد. رزرو هتل مشهد یکی از رایج‌ترین رزروها میان مسافران به‌شمار می‌رود. از محبوب‌ترین هتل‌ های مشهد و مکان‌هایی که درمیان زائران طرفداران زیادی دارد، می‌توان هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا را درنظر گرفت؛ چراکه در کم‌ترین فاصله زمانی با محل زیارت قرار دارند.
 این مساله باعث می‌شود که مسافران در کم‌ترین زمان ممکن و بدون گذراندن وقت در ترافیک و صرف هزینه رفت‌وآمد در هر ساعتی از شبانه‌روز با پای پیاده از هتل های مشهد به‌سمت حرم بروند. شناخت انواع هتل‌های نزدیک حرم با موقعیت مکانی خوب، به‌علاوه امکاناتی که دارند، می‌توانند کار شما را برای رزرو هتل راحت‌‌تر کنند. اکثریت این هتل‌ها به‌دلیل مسافرپذیر بودن در همه فصول سال از امکانات رفاهی و اسکان بسیار خوبی برخوردار هستند. در ادامه شما را با تعدادی از هتل‌ های مشهد که فاصله کمی با حرم دارند، آشنا می‌کنیم تا با استفاده از این راهنما بتوانید سفر راحت‌تری را تجربه کنید.

هتل اترک
 یکی از هتل‌های خوب مشهد که البته قدمت بیشتری نسبت به سایر هتل‌ها دارد، هتل اترک است. این هتل چهار ستاره امکانات خوب و خدمات مناسبی دراختیار مسافران قرار می‌دهد و مقصد بسیاری از افرادی است که به مشهد سفر می‌کنند. شما با اسکان در این هتل، می‌توانید با پای پیاده مسیر هتل تا حرم را طی کنید؛ زیرا هتل اترک فقط ۳۰۰ متر با بارگاه امام هشتم فاصله دارد.
از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل چهار ستاره می‌توان به اتاق‌های شیک با امکانات بسیار خوب اشاره کرد. بسته به بودجه و انتظاری که دارید، می‌توانید در رزرو هتل مشهد یکی از اتاق‌های این هتل را انتخاب کنید. از خدمات هتل اترک می‌توان به وجود رستوران با فضای باز و روبه حرم، رستوران درون هتل با فضای سنتی، مجموعه ورزشی و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هتل مدینه الرضا
 یکی دیگر از نزدیک‌ترین هتل‌های شهر مشهد به حرم، هتل مدینه الرضا است؛ طوری که شما فقط با چند دقیقه پیاده‌روی قادر خواهید بود خود را به حرم برسانید. شما می‌توانید امکانات متنوع و خدمات گوناگونی را از این هتل دریافت کنید. از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان اتاق‌های ویژه، استاندارد، لوکس و اکونومی را نام برد. علاوه‌بر همه امکانات لازم شما می‌توانید از سایر خدمات آن از جمله اتاق بازی کودک، کتابخانه، ترانسفر رایگان، رستوران پاناروما، مجموعه تفریحی آبی و سالن ورزشی استفاده کنید. البته این موارد فقط بخشی از خدمات هتل مدینه الرضا محسوب می‌شوند.

هتل درویشی
یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و نزدیک حرم مشهد، هتل درویشی است که گزینه خوبی برای اقامت در سفر به مشهد محسوب می‌شود. فاصله این هتل تا حرم با پای پیاده فقط ۱۰ دقیقه خواهد بود. هتل درویشی بسیار بزرگ بوده و ۲۵ طبقه دارد که جزو مرتفع‌ترین هتل‌های کشور نیز محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل بسیار متنوع و برای مسافران ایرانی و خارجی طراحی‌شده‌اند و امکانات ویژه و منحصربه‌فردی از جمله مجموعه تفریحی آبی، مرکز خرید، کافی‌نت، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تالار، اتاق سیگار، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد و چندین مورد دیگر دارند. خدمات ارائه شده توسط هتل درویشی، این مکان را به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد تبدیل کرده است.

هتل کیانا
از دیگر هتل‌های نزدیک به حرم، هتل چهار ستاره کیانا را می‌توان درنظر گرفت که امکانات زیادی برای مسافران فراهم آورده است. شما می‌توانید در این هتل از استخر، سونا و ماساژ شخصی استفاده کرده و غذای خود را بسته به ذائقه در یکی از رستوران‌های فرنگی و ایرانی صرف کنید.

هتل قصرالضیافه
یکی از هتل‌های مجلل مشهد که به حرم امام رضا چسبیده و در واقع بخشی از آن در حرم قرار گرفته، هتل قصرالضیافه است. برای کسانی که دوست دارند نهایت لحظات معنوی در مشهد را تجربه کنند، بهترین پیشنهاد، اسکان در هتل قصرالضیافه است. شما در این هتل سطح بالا و پنج ستاره می‌توانید در یکی از ۵۷ واحد اقامتی آن ساکن شوید و از امکانات مجهز آن استفاده کنید. از خدمات این هتل می‌توان به سرویس ایرانی و فرنگی و سوئیت‌های متنوع با امکانات مختلف اشاره کرد.

هتل جواد
اگر اهل پیاده‌روی باشید و در هتل چهار ستاره جواد ساکن شوید، حدود پنج دقیقه زمان می‌برد تا خود را به صحن حرم امام رضا برسانید. این هتل علاوه‌بر امکانات مختلف از مجموعه رستوران‌ها با منوهای متنوع و مجموعه ورزشی برخوردار بوده و به برخی از جاهای دیدنی شهر مشهد مقدس مثل مقبره نادرشاه هم نزدیک است.

هتل الماس ۲
اگر دوست دارید اقامت راحت و دل‌نشینی داشته باشید، می‌توانید برای رزرو هتل مشهد سراغ هتل پنج ستاره الماس ۲ بروید. این هتل که اتفاقا به حرم امام رضا هم بسیار نزدیک است، امکانات متنوعی از جمله سالن کنفرانس و همایش، ماساژ، کافی‌شاپ در فضای باز، سرویس رایگان رفت به حرم، ترانسفر رایگان، سالن بدن‌سازی رایگان، خدمات خانه‌داری و حتی آرایشگاه زنانه دارد.
همان‌طورکه مطالعه کردید، در این مقاله شما را با نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم امام رضا آشنا کردیم. اکنون شما می‌توانید متناسب با بودجه مالی و سلیقه شخصیتان یکی از هتل‌های نام برده شده را انتخاب کنید و در آن ساکن شوید.
 
 
 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.