stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 314887
  • 11 فروردین 1400 - 16:37
1

افزایش ۷۴ درصدی صدور پروانه کسب صنفی در سال۹۹ در هرمزگان

افزایش ۷۴ درصدی صدور پروانه کسب صنفی در سال۹۹ در هرمزگان
هرمزگان-معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افزایش صدور پروانه کسب صنفی در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

هرمزگان-معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افزایش صدور پروانه کسب صنفی در استان خبر داد.

محمد عباسی  گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ایرانیان اصناف در سال ۹۹ تعداد  ۱۲هزارو ۴۶۰فقره پروانه کسب صنفی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۴ درصد افزایش دارد.

وی افزود:از تعداد پروانه‌های صادره در سال گذشته، یک هزارو ۶۳۸ فقره پروانه تولیدی،۷هزارو  و ۴۲۲ فقره توزیعی و یک هزارو و ۵۵۶ فقره پروانه خدماتی ویک هزارو  و۸۴۴پروانه خدمات فنی بوده است که بیشترین آن مربوط به پروانه‌های توزیعی است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: صدور این تعداد پروانه کسب جدید زمینه اشتغال ۳۷ هزار و ۲۶۲ نفر را به شکل مستقیم فراهم کرده است.

عباسی افزود: بیشترین آمار پروانه‌های کسب صادره در سال گذشته را به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بندرعباس –بندرلنگه و میناب عنوان کرد.

معاون امور  بازرگانی و توسعه تجارت  سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تعداد پروانه کسب های تمدیدی  سال گذشته را سه هزارو  و۳۲فقره اعلام کرد وافزود: درمقایسه با مدت مشابه حدود ۵۹درصد رشد نشان می دهد .

وی تعداد پروانه کسب های صادره ایثارگری را درمدت یکساله گذشته را ۱۲۵فقره اعلام نمود.

عباسی در پایان افزود:اصناف و بازاریان در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و نقشی اثرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق کسب و کار، اشتغال و برآورده ساختن نیاز‌ها و انتظارات مردم و مصرف کنندگان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.