stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 32248
  • 15 فروردین 1395 - 14:11
1

«تدکروز»: ترامپ «کیم کارداشیان» انتخابات آمریکا است/ ترامپ بیمار پاتولوژیک است

تدکروز یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد: دونالد ترامپ «کیم کارداشیان» نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

قلم | qalamna.ir :

۶۳۵۹۰۰۹۲۲۳۷۳۰۳۰۳۵۸ قلم به نقل از اسپوتنیک، وی گفت: ترامپ در سخنان خود جار و جنجال زیادی به پا می کند اما هیچ راه حلی برای مشکلات ارائه نمی کند.
کروز در ادامه سخنان خود نظریه توطئه را مطرح و اعلام کرد: نظریه توطئه اقتضا می کند که رسانه های لیبرال برای ترامپ تبلیغات رایگان انجام می دهند زیرا می خواهند وی انتخابات درون حزبی را از آن خود کند تا هیلاری کلینتون در انتخابات عمومی نوامبر بتواند وی را شکست دهد.
تدکروز افزود: دونالد ترامپ بیمار پاتولوژیک است و نمی تواند درباره محتوای موضوعات گفتگو کند و تنها ارتباط [از طریق شبکه های اجتماعی] به وسیله ۱۴۰ حرف یا کمتر از آن را ترجیح می دهد.
گفتنی است کیم کارداشیان یک چهره سرشناس آمریکایی مشهور به استفاده از شبکه های اجتماعی توئیتر و اینستاگرام برای جذب مخاطب است و بیش از ۴۲ میلیون تعقیب کننده در شبکه اجتماعی دارد، دونالد ترامپ نیز حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تعقیب کننده دارد و این رقم برای تدکروز بالغ بر تنها یک میلیون نفر است.

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.